Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

SUV PEUGEOT 3008 GT HYBRID4  dokáže podľa štandardu WLTP jazdiť s emisiami od 29 g (1) CO2/km ( 1,3l/100km) a v 100% elektrickom móde prejde až 59 km (2).

 Ponukou tohto SUV s pohonom 4×4, kombinovaným výkonom na úrovni 300 k (220 kW) a s emisiami CO2, radiacimi ho k úplnej špičke medzi hybridmi, PEUGEOT jednoznačne potvrdil svoj zámer prechodu k alternatívnym zdrojom energie s dôrazom na zachovanie pôžitku z jazdy.

PEUGETOT 3008 GT HYBRID4  je už možné objednať vo Francúzsku, v ostatných európskych krajinách bude dostupný od októbra 2019.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: Kedykoľvek, kamkoľvek

S vyše 700 000 predanými vozidlami od uvedenia v roku 2016 (a s vedúcou pozíciou v segmente vo viacerých krajinách) získava úspešný príbeh SUV PEUGEOT 3008 s verziou HYBRID4 nový rozmer, pretože ešte žiaden sériový PEUGEOT taký výkon nedosiahol!

Táto vrcholná verzia ponúka pohon 4×4 a systémový výkon 300 k (220 kW).

Vďačí zaň kombinácii motoru PureTech s výkonom 200 koní (147 kW) s dvomi elektromotormi: predný, spojený s 8-stupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8 ponúka výkon 110 koní (81 kW), druhý vzadu má výkon 112 koní (83 kW).

Auto dokáže z nuly na 100 km/h zrýchliť za 5,9 sekundy ( v režime len so šoférom ). Kapacita batérie 13,2 kWh je dostatočná na to, aby podľa meracieho cyklu WLTP dokázalo v plne elektrickom móde prejsť 59 kilometrov (2).

Dobíjanie batérie je jednoduché a rýchle, pri použití  „rýchlonabíjania“ pomocou Wallboxu(3) trvá dosiahnutie plnej kapacity len 1 hodinu a 45 minút.

Pohon 4×4 ponúka zlepšenú trakciu na cestách, aj  v náročnom teréne.  Auto mu vďačí za dokonalú priľnavosť kdekoľvek: na mokrých cestách, snehu, blate alebo v náročných poveternostných  podmienkach je výkon rovnomerne a podľa potreby distribuovaný na všetky štyri kolesá.

PEUGETOT 3008 HYBRID4  ponúka vysoký výkon a pohon oboch náprav, pričom podľa meracieho cyklu WLTP dosahuje emisie len 29g of C02(1)  na kilometer, čím sa na trhu radí k úplnej špičke.

Vďaka kombinácii modulárnej platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) s novou viacramennou zadnou nápravou ponúka auto špičkový komfort pri zachovaní maximálnej jazdnej stability. Využitie tejto nápravy nevplýva negatívne na priestor, objem kufra nad podlahou zostáva zachovaný.

Technológia HYBRID4 je dostupná len vo výbavovej verzii GT s exkluzívnym čalúnením Alcantara® Greval Grey a dekoratívnymi prvkami „Grey Oak“ z pravého dubového dreva. V aute sú využité aj nové elektronické asistenčné systémy, prevzaté z modelu Peugeot 508: adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go a asistent pre udržiavanie vozidla vo zvolenom jazdnom pruhu.

V priebehu niekoľkých mesiacov od uvedenia na trh bude verzia HYBRID4 doplnená verziou HYBRID s pohonom dvoch kolies, ktorá bude mať celkový (systémový) výkon 225 koní (respektíve 165 kW).Ten dosiahne vďaka kombinácii motora  PureTech s výkonom 180 koní (respektíve 132 kW) s vpredu umiestneným elektromotorom s výkonom 110 koní (respektíve 80 kW), kombinovaným s automatickou prevodovkou e-EAT8. Táto verzia bude uvedená na jar 2020.

  • Až do 32 g (1,4l/100km ) v závislosti od podmienok
  • 56 km v závislosti od podmienok
  • 32-ampérový výstup s voliteľnou 7.4kW jednofázovou nabíjačkou

Značky: