Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V súlade so zámerom značky PEUGEOT pri každom uvedení nového vozidla na trh predstaviť aj jeho elektrifikovanú verziu, nový PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID práve prešli certifikačnými testami podľa nového protokolu WLTP s pôsobivými výsledkami.

Uvedením tohoto nového modelového radu PLUG-IN HYBRID  so systémovým výkonom až 225 k / 165 kW a s emisiami CO2 radiacimi ich k úplnej špičke medzi hybridmi PEUGEOT posilňuje svoju elektrickú stratégiu, zameranú na uvádzanie výkonných a  zároveň úsporných vozidiel, využívajúcich obnoviteľné zdroje energie.

Táto ponuka PEUGEOTU reprezentuje zámer značky ponúknuť zákazníkom nové vozidlá s plug-in hybridnou technológiou s celkovými nákladmi plne porovnateľnými s vozidlami so spaľovacími motormi.

Nové modely PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID v súčasnosti už možno objednať vo Francúzsku, v ďalších krajinách budú uvedené na trh koncom tohto roku. Tieto inovatívne motory posilnia vedúce postavenie nového PEUGEOTU 508, ktorý je vo Francúzsku vo svojej triede najpredávanejším autom už  od zahájenia predaja začiatkom tohto roku.  

Zážitok z jazdy obohatený o nové emócie

Pretože zámer ponúknuť výnimočné jazdné zážitky je súčasťou DNA značky PEUGEOT, nové plug-in hybridné motory boli vyvinuté tak, aby si vodiči mohli jazdu naozaj naplno užiť. Výsledkom tejto snahy je jedinečný pocit z ich riadenia, ktorý si možno naplno vychutnať aj vďaka novým jazdným režimom.

Každý z nich je výnimočný a sprostredkuje úplne iné pocity:

  • Ticho je dominantným pocitom z jazdy v 100 % elektrickom REŽIME S NULOVÝMI EMISIAMI!
  • Silu a výkon auta si naplno vychutnáte v ŠPORTOVOM REŽIME, využívajúcom všetky zdroje energie,
  • Univerzálnosť oceníte v HYBRIDNOM REŽIME,
  • KOMFORT spája výhody HYBRIDNÉHO REŽIMU s komfortom nastaviteľného pruženia

PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID: Skutočne úsporné

Nové modely PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID kombinujú motor PureTech s výkonom 180 k (132 kW) s elektromotorom s výkonom 110 k (80 kW) čo predstavuje maximálny systémový výkon 225 k (165 kW).

HYBRIDNÝ motor, ktorý využívajú PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID , bol navrhnutý s cieľom umocniť zážitok z jazdy. Optimalizuje  prevádzkové náklady aj vďaka tomu, že s emisiami 29g  C0/km podľa meracieho cyklu WLTP patrí  medzi hybridnými vozidlami k absolútnej špičke.

Pri modeloch PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID sú nadobúdacie a prevádzkové náklady pri plug-in verzii porovnateľné s nákladmi pri verzii BlueHDi 130 EAT8 (v závislosti od miestnych daní.) Pre firmy sú tieto náklady kalkulované pri zohľadnení 30-tisíc najazdených kilometrov ročne, pričom 65 % z nich auto najazdí v hybridnom režime a 35 % v plne elektrickom. Pre individuálnych záujemcov je táto kalkulácia vyrátaná na základe predpokladu, že ročne najazdia 15-tisíc kilometrov, polovicu z toho v hybridnom režime a polovicu v plne elektrickom.

Batéria má kapacitu 11.8 kWh, čo podľa meracieho cyklu WLTP  v prípade sedanu znamená dojazd 

54 km v plne elektrickom režime  a 52 km pri verzii SW. Dobitie trvá menej ako 1 h a 45 min pri použití Wallboxu (voliteľná 6.6 kW nabíjačka, 32A).

Vďaka novej modulárnej platforme EMP2 (Efficient Modular Platform), vhodnej pre autá s rôznymi typmi pohonu, bolo možné  do oboch vozidiel zabudovať hnaciu sústavu a batérie bez akýchkoľvek kompromisov. V praxi to znamená, že aj v hybridnej verzii ponúkajú rovnaký vnútorný a batožinový priestor, ako verzie so spaľovacími motormi (487 l pri PEUGEOTE 508 a 530 l pri PEUGEOTE 508 SW).

Autá budú dostupné v troch verziách:

Allure (a Allure Business): ponúkajúcej v rámci strednej triedy vysoký nadštandard,

GT Line, zvýrazňujúcej dynamiku,

GT, predstavujúcej vrchol ponuky a podčiarkujúcej exkluzivitu aj využitím úplne nového čalúnenia Alcantara® Greval Grey, ktoré je jej štandardnou súčasťou.

PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID sú, spolu s modelmi PEUGEOT 3008 HYBRID a 3008 HYBRID4, zhmotnením vízie značky PEUGEOT, smerujúcej k umožneniu vzrušujúcej, neobmedzenej a zároveň úspornejšej jazdy, možnej vďaka zavádzaniu plug-in hybridných verzií naprieč celým modelovým spektrom.