Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Oracle predstavila na konferencii Oracle OpenWorld nové funkcie a riešenia poskytované v rámci platformy Oracle Customer Experience (CX) Cloud. Najnovšie boli uvedené aplikácie určené špeciálne pre rôzne segmenty priemyslu. Platforma Oracle CX Cloud sa dočkala aj ďalších vylepšení, ktoré ďalej upevňujú jej pozíciu ako najkomplexnejšieho balíka na riadenie zákazníckej skúsenosti na súčasnom trhu.

Organizácie môžu s pomocou platformy Oracle CX Cloud vytvárať požadovanú skúsenosť zákazníkov v rámci jednotlivých oddelení a komunikačných kanálov (marketing, predaj, služby, sociálne nástroje…), poskytovať personalizované služby a zákazníkov meniť na priaznivcov, ktorí si vytvoria silný vzťah k značke.

Riešenie Oracle CX Cloud Part je súčasťou platformy Oracle Applications Cloud. Pomáha posilniť lojalitu zákazníkov, odlíšiť značku od konkurencie a merať úspešnosť interakcie so zákazníkmi v rámci jednotlivých komunikačných kanálov aj udalostí. Komplexné (end-to-end) riešenie zahŕňa moduly Oracle Commerce, Oracle Configure, Price and Quote Cloud (Oracle CPQ Cloud), Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud a Oracle Social Cloud.

Najnovšie boli predstavené riešenia pre jednotlivé segmenty podnikania – pre finančné služby (Oracle CX Cloud for Financial Services), komunikačné firmy (Oracle CX Cloud for Communications), predajcov spotrebného tovaru/maloobchod (Oracle CX Cloud for Consumer Goods), technologické firmy, výrobu a automobilový priemysel (Oracle CX Cloud for High Tech, Industrial Manufacturing and Automotive).

Novinky sa týkajú aj modulov pre jednotlivé oddelenia podnikov.

Oracle Sales Cloud ponúka zdokonalené funkcie na riadenie vzťahov s partnermi (Partner Relationship Management, PRM), podporuje rýchlejší predaj v rámci kanálov (riadenie súvisiacich kritických obchodných procesov) a umožňuje lepšie riadenie zákazníckych dát – predajné tímy môžu v dátach efektívne vyhľadávať a triediť ich bez toho, aby pritom došlo ku kolízii s pravidlami na ochranu osobných údajov.

Oracle Service Cloud najnovšie zahŕňa funkciu na správu znalostí/informácií Oracle Service Cloud Knowledge Advanced, čo má okrem vyššej spokojnosti zákazníkov uľahčiť aj prácu zamestnancom v kontaktných centrách.

Oracle Commerce Cloud a Oracle CPQ Cloud najnovšie obsahujú funkcie pre on-line predajcov, ktoré umožňujú rýchle spúšťanie nových služieb vrátane konzistencie medzi podobou aplikácie pre mobilné zariadenia a desktop. Ponúkajú integrované nástroje na riadenie marží (rabatov).

Organizácie dnes musia ihneď odpovedať na požiadavky zákazníkov a ponúkať im jednotnú, komplexnú a inovatívnu zákaznícku skúsenosť v rámci tradičných aj digitálnych komunikačných kanálov,“ uvádza Rondy Ng, senior viceprezident pre vývoj aplikácií v spoločnosti Oracle. „Poskytujeme prepracovanú platformu, ktorá umožňuje postaviť zákazníka priamo do centra celého podnikania. Vylepšenia balíka Oracle CX Cloud ďalej zvýrazňujú konkurenčné výhody, ktoré toto riešenie prináša.“

Cloudové riešenia spoločnosti Oracle

Spoločnosť Oracle poskytuje v odbore najširšie a najkomplexnejšie portfólio riešení, ktoré zahŕňajú verejný, súkromný aj riadený cloud. Ponuka umožňuje zákazníkom voľbu modelu nasadenia. Riešenia Oracle Cloud zahŕňajú široký balík verejných cloudových služieb – poskytovanie dát, softvéru, platformy aj infraštruktúry (DaaS, SaaS, PaaS, IaaS). Spoločnosť Oracle poskytuje aj komplexné portfólio produktov a riadených cloudových služieb pre súkromné podnikové cloudy.

Značky: