Práve tam budú umiestnené virtuálne telocvične.

Japonsko je domovská krajina spoločnosti Nintendo a hernej série Pokémon. Najnovší mobilný hit, Pokémon GO, je od dnešného dňa oficiálne dostupný aj v tejto krajine.

Za bežných okolností by sme o tom nepísali, avšak spustenie hry v Japonsku sprevádza otvorenie prvých sponzorovaných lokácií. Inak povedané, spoločnosti zaplatia vývojárom hry, aby virtuálne lokality umiestnili tam, kde oni majú svoje reštaurácie alebo obchody.

Priekopníkom tejto formy reklamy je McDonald’s. Reštaurácia s rýchlym občerstvením uzavrela s vývojármi dohodu o tom, že virtuálne Pokémonské telocvične budú umiestnené v 3000 pobočkách McDonald’s v Japonsku. Boje sú pomerne dôležitou súčasťou hry, takže v praxi to znamená, že množstvo hráčov bude postávať pri McDonald’s alebo zvolí pohodlnejší variant – pôjde si sadnúť do reštaurácie, niečo si kúpi (to je cieľ reklamy) a pritom bude hrať.

Všetky telocvične našťastie nebudú roztrúsené iba v McDonald’s, hráči budú môcť bojovať aj pri pamiatkach alebo na iných miestách, ako je tomu vo zvyšku sveta. Sponzorované lokácie by sa však mali časom objaviť aj v ďalších krajinách.

Zdroj: 9to5mac

Prečítajte si aj:

Pokémon GO: Tipy, triky a všetko, čo potrebujete vedieť (doplnené)

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit