Nová hra VR Generation Z zlepšuje vzťah mladých k financiám

Podobná aplikácia neexistuje na Slovensku, ani vo svete

Hra vo virtuálnej realite (VR) je dizajnovaná vo forme mobilnej aplikácie pre smartfóny – iPhony aj Androidy. Hra funguje aj bez špeciálnych VR okuliarov. Ak sa ich však hráč rozhodne použiť, prežije príbeh ešte intenzívnejšie z pohľadu prvej osoby. Zároveň nie je rušený inými vplyvmi a viac si zapamätá.

Google Play
App Store

Hra VR Generation Z je určená všetkým stredoškolákom s kompatibilným smartfónom

Zároveň vybraným stredným školám venuje Tatra banka limitovanú verziu cardboardov – virtuálnych okuliarov. Pre školu je táto aplikácia možnosťou jednoducho a atraktívne priblížiť tému financií študentom. Zároveň otvára priestor na diskusiu so študentmi na dôležité témy, ako je zodpovedný prístup k financiám alebo cieľavedomý prístup k životu.

Aplikáciu vo virtuálnej realite finančne podporila Nadácia Tatra banky a kreatívne sa na nej podieľali mladé slovenské talenty Tomáš Brngál a youtuber Daniel „GoGo” Štrauch.

Viac informácií nájdete na Blogu Tatra banky.

Značky: