ASUS má servisné centrum v Ostrave od roku 2005.
Značka ASUS patrí na Slovensku medzi obľúbené a jej notebooky, počítače a ďalšie zariadenia využíva množstvo používateľov. Práve pre nich môže byť dôležitou informáciou fakt, že ASUS má svoje servisné centrum, ktoré sa stará o Slovensko a Česko, v Ostrave a to od roku 2005.
Servisné centrum je vybavené 90 až 95 % náhradných dielov, čo uľahčuje a urýchľuje proces opravy počítačov a iných zariadení. O servis môžete požiadať cez webovú stránku eu-rma.asus.com/cz. ASUS odporúča, aby ste pred reklamáciou použili funkciu HW diagnostiky v systémovej aplikácii MyASUS, ktorá je predinštalovaná v ASUS notebookoch a počítačoch.
Oprava do 5 dní, ASUS zariadenie u vás vyzdvihne a potom vám ho doručí
ASUS ponúka v rámci reklamácie službu PickUp and Return, čo znamená, že zariadenie u vás vyzdvihne kuriér, doručí ho do servisu v Ostrave a následne vám ho doručí na zadanú adresu. Dopravu do servisu a zo servisu platí ASUS, takže z pohľadu používateľa je zadarmo.
ASUS sa snaží vyriešiť všetky servisné úkony do 5 pracovných dní. V rokoch 2022 a 2023 sa mu podarilo dosiahnuť tento cieľ v prípade 92,5 % servisných zásahov. Servisné centrum ASUSu v Ostrave ponúka aj mimozáručnú autorizovanú opravu.
Ako kontaktovať technickú podporu
Pokiaľ máte problém s ASUS notebookom, počítačom, smartfónom, základnou doskou alebo grafickou kartou, môžete kontaktovať technickú podporu na telefónnom čísle +421 232 162 621 alebo cez kontaktný formulár, resp. čet na webe technickej podpory (asus.com/sk/support).
ASUS sa chváli odbornosťou ľudí na technickej podpore – mnohí zamestnanci pracujú na tejto pozícii viac ako 10 rokov, čo môže byť výhodou v porovnaní s niektorými firmami, ktorí majú na technickej podpore brigádnikov alebo im túto službu poskytuje iná firma.
Mali ste už skúsenosť s lokálnym servisom spoločnosti ASUS, resp. s jej technickou podporou? Dajte nám vedieť v komentároch pod článkom.
Zdroj: ASUS reklamácie, ASUS podpora, vlastné
Prečítajte si aj: