Nehoda sa občas stane každému. Nemusí to byť nič vážne, stačí oškrieť auto na parkovisku, neskoro zabrzdiť na križovatke a škoda je na svete.

V Bratislave ale aj iných veľkých mestách na Slovensku je to v podstate bežná vec.  Aj tá najmenšia škoda má však svoje následky. Vždy sú to nepríjemnosti, musíte vybavovať niečo, čo ste vybavovať vlastne neplánovali, musíte riešiť dokumentáciu a hľadať servis.

Onlia-3

Základné rozhranie aplikácie ONLIA vysvetľuje Juraj Reindl

Malé odretie laku môže pokojne zabrať tri dni vybavovania škodovej udalosti. Nová digitálna poisťovňa ONLIA môže tieto nepríjemnosti zjemniť a preniesť úplne do digitálneho sveta. V podstate pracujete s mobilnou aplikáciou a riešite poistenie.

Ako to funguje?

Samotná aplikácia je jednoduchá na používanie a je intuitívna. Stačí ju otvoriť a nasledovať pokyny. Priamo do aplikácie sa dajú vložiť fotografie nehody alebo poškodeného auta. Rovnako môžete vlastnými slovami opísať, čo sa vlastne stalo v hovorovej reči. Nie je teda nevyhnutne treba zadávať popis udalosti v textovej podobe.

Onlia-10

Takto si zaznačíte body poškodenia vozidla

Mobilná aplikácia ONLIA slúži okrem iného aj na tzv. samoobhliadku auta pri uzatváraní poistenia. Ako nám povedal Juraj Reindl z „oddelenia šťastných zákazníkov“, ONLIA svojim poistencom verí a zatiaľ im to vychádza. Ľudia si dobrovoľne pri samoobhliadke odfotia už existujúce škrabance a preliačenia a nezamlčujú ich.

Čo potrebujete?

Všetko, čo potrebujete k vybaveniu poistného je smartfón a pripojenie na internet. Aplikácia existuje pre operačný systém iOS a Android. Postup ohlásenia poistnej udalosti si prejdeme na fotogalérii.

Digitálna poisťovňa ONLIA pritom nie je na trhu novinka, existuje už rok. Jej aplikácia však doteraz slúžila primárne ako pomoc pri uzatváraní poistenia so svojou funkciou samoobhliadky auta. Po roku fungovania sa stala 5. nasťahovanejšou aplikáciou z oblasti poistenia a teraz prichádza aj s funkciou riešenia škodovej udalosti.

Aplikáciu do dnešného dňa využilo 1300 používateľov a realizovalo si aj samoobhliadku. Vďaka tomu sa v ONLII podarilo mať až 30 % podiel havarijného poistenia k PZP, pričom bežným zvykom je 10 % podiel.

Túto aplikáciu sme v rámci magazínu TOUCHIT ocenili aj pri našej účasti v súťaži Zlatá minca, kde sme hlasovali za Objav roka a túto cenu aj aplikácia ONLIA nakoniec získala.

 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.