Prvý Call of Duty: Modern Warfare sme si zahrali pred 12 rokmi a moderná vojna sa teraz opäť vracia na naše monitory a televízory. Rovnako tak sa vracia aj plnohodnotná kampaň pre jedného hráča, ktorá v prípade minuloročného CoD chýbala. A treba uznať, že je to poriadna jazda.

Call of Duty: Modern Warfare

Call of Duty: Modern Warfare, Zdroj: Activision

Vynovenému Call of Duty: Modern Warfare môžete síce vyčítať určitú propagandu amerických vojakov, avšak spracovanie a atmosféra hry je na vysokej úrovni. Kampaň čerpá inšpiráciu v reálnom svete, takže zažijete teroristické útoky v Londýne a virtuálne budete súčasťou aj sýrskej vojny. Áno, Call of Duty je v podstate jednoduchá strieľačka, avšak vďaka moderným technológiám ponúka čoraz lepšiu atmosféru a šikovnejšie dokáže pracovať aj s hráčovými emóciami – a nie, nie je to iba o výbuchoch. Nočná misia v londýnskom dome patrí v tomto smere medzi najlepšie zážitky.

Call of Duty: Modern Warfare

Faktom je, že kampaň patrí medzi najlepšie v rámci série CoD aj z hľadiska príbehu a to je asi jedna z najväčších lichôtok, aké môžeme FPS strieľačke udeliť. Call of Duty: Modern Warfare prináša okrem kampane aj tradičný režim pre viacerých hráčov. Ten najnovšie podporuje hranie naprieč viacerými platformami, takže si zahráte s kamarátom, ktorý hrá na inej konzole ako vy. Autori takisto vylepšili niektoré režimy a navýšili maximálny počet hráčov na 64.

Call of Duty: Modern Warfare je výborná strieľačka, ktorá ponúka vysokú kvalitu v kampani aj v režime viacerých hráčov. Pokiaľ ste fanúšikom tejto série, potom ste už novinky asi dohrali. V opačnom prípade vám ju dávame do pozornosti – tento diel série CoD sa oplatí zahrať si.

Zapožičal: Activision / Hrac.sk

Hodnotenie: 4/5, 80 %

Cena: 59,99 €