Aj slúchadlá od Logitechu disponujú pohodlnou a pevnou konštrukciou a veľkými náušníkmi. Tie sú najväčšie v rámci testovaných headsetov a sú vyrobené z umelej koženky, čo platí aj pre ostatné slúchadlá v tomto teste.

Logitech však do balenia priložil aj náhradné náušníky z mikrosemišu. Ich výmena je jednoduchá a môžete si vybrať tie, ktoré sú vám pohodlnejšie na nosenie.

S komfortom používania headsetu Logitech G Pro sme boli spokojní, headset je ľahký a pohodlne sa nosí na hlave. K počítaču ho pripojíte káblom, v balení sa nachádzajú dva – ten primárny obsahuje diaľkové ovládanie a 3,5 mm konektor na jeho konci. Súčasťou balenia je tiež druhý kábel, resp. redukcia, ktorá má na konci dva konektory – jeden samostatný pre mikrofón a druhý samostatný pre slúchadlá. Odnímateľný je aj mikrofón.

Slúchadlá Logitech G Pro boli navrhnuté s dôrazom na hranie kompetitívnych esports hier. Tomu zodpovedá aj nastavenie reprodukcie zvuku. Ten pomôže vhodne analyzovať lokalitu a pohyb súpera, avšak mimo hier nás príliš nenadchol. Pri sledovaní filmov či počúvaní hudby pôsobí zvuk plocho, chýbajú mu detaily, ktoré dokáže vykresliť napr. headset od HyperX. Pokiaľ hľadáte slúchadlá iba na hranie esports titulov, potom budete s G Pro spokojní. V prípade všestranného headsetu, pri ktorom si užijete aj tituly pre jedného hráča a iné aktivity, ako je hudba či filmy, však skôr odporúčame už spomenuté HyperX slúchadlá.

Kvalita mikrofónu je zodpovedajúca, človek na druhej strane by vás mal počuť jasne a zreteľne. Problém sme nemali ani s jeho hlasitosťou či skreslením alebo inými ruchmi. V tomto smere niet čo vytknúť.

Vďaka pripojeniu pomocou kábla s 3,5 mm konektorom môžete slúchadlá využiť v kombinácii s počítačom, hernými konzolami a mobilnými zariadeniami. Dĺžka kábla je 2 metre.

• reprodukcia zvuku pri hraní kompetitívnych hier
  • kvalita konštrukcie
  • náhradné náušníky

• zvuk pri hraní hier pre jedného hráča a pri filmoch či hudbe

Logitech G Pro Gaming Headset je headset, ktorý je určený primárne pre hráčov esports hier. To sú hry ako Overwatch či Counter-Strike. Pri hraní týchto titulov vám môžu slúchadlá ponúknuť malú výhodu v tom smere, že budete vedieť lepšie využiť okolité zvuky na identifikovanie nepriateľov. Pri hraní hier pre jedného hráča či pri sledovaní filmov sme si však viac užili reprodukciu zvuku konkurenčných slúchadiel.

Cena: 92,90 €

Zapožičal: Logitech