SteelSeries vyrába v posledných rokoch veľmi kvalitné herné slúchadlá. Jednou z kľúčových noviniek bol model Arctis, pretože priniesol na trh nový dizajn. Obľúbili sme si ho kvôli jeho nízkej hmotnosti a pohodlí. Novinka Arctis Pro + GameDAC stavia na tomto základe a pokúša sa o posun v kvalite zvuku.

Nové slúchadlá zaujmú najmä zariadením GameDAC, ktoré je súčasťou balenia. Ide o externú USB zvukovú kartu so zosilňovačom, ktorý bol navrhnutý špeciálne na hranie hier. GameDAC sa pripojí k počítaču alebo konzole PlayStation 4 pomocou USB portu. Následne k zvukovej karte pripojíte samostatným káblom slúchadlá Arctis Pro. GameDAC tiež obsahuje aj port pre optické audio a 3,5 mm jack na pripojenie ďalších zariadení.

Externá zvuková karta má pomerne minimalistický dizajn a základné ovládacie prvky. Môžete si meniť hlasitosť zvuku, resp. meniť pomer medzi zvukom z hry a zvukom z komunikačného programu. K dispozícii je aj tlačidlo, ktoré aktivuje funkciu priestorového zvuku DTS Headphone: X v2.0. Slúchadlá sú vďaka zvukovej karte GameDAC certifikované aj na prehrávanie Hi-Res Audio, čo oceníte, ak hľadáte jedny slúchadlá na hranie aj na počúvanie hudby vo vysokej kvalite.

Arctis Pro majú štýlový a pohodlný dizajn. Slúchadlá vám zakryjú celé uši. Ľavé slúchadlo obsahuje zabudovaný mikrofón, ktorý je možné vytiahnuť alebo skryť a tiež aj ovládacie prvky na zapnutie/vypnutie mikrofónu a reguláciu hlasitosti. Arctis Pro pripojíte k počítaču alebo PS4 pomocou USB kábla a externej zvukovej karty. K dispozícii je aj možnosť priameho prepojenia pomocou 3,5 mm jackov. V takom prípade nevyužijete potenciál slúchadiel naplno, ale zvyšuje to ich všestrannosť. Kvalita zvuku je v oboch prípadoch výborná pri hraní, počúvaní hudby aj sledovaní filmov, v kombinácii s GameDAC o úroveň vyššia. Ocenia to však pravdepodobne iba najnáročnejší hráči.

Cena: 279,99 EUR

Zapožičal: SteelSeries