Aktuálna správa spoločnosti IHS, nezávislého tvorcu analýz a expertíz z oblasti technológií, potvrdila vedúcu pozíciu spoločnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technológií pre komerčné využitie.

Prvýkrát sa na prvom mieste spoločnosť objavila už v roku 2009.

Výsledky za rok 2015 sú dôkazom toho, že sa Samsung snaží neustále vylepšovať svoje služby a ponuku. Globálni klienti hľadajú dynamickejšie spôsoby, ako prilákať pozornosť zákazníka. Preto Samsung pokračuje v inováciách svojich technológií, aby mohol uspokojiť rastúcu potrebu po rozmanitých, vysoko výkonných displejoch fungujúcich v najrôznejšom prostredí.

Podľa poslednej správy IHS, ktorá mapovala trh komerčných displejov v období Q1 2016, predstavovali predaje digitálnych displejov značky Samsung celých 28,8 % z globálneho trhového podielu. Ide o nárast z 26,9% podielu, ktorý Samsung zaznamenal na konci roka 2014.

„Samsung stojí za celým radom pokrokových inovácií a práve neustály vývoj produktov je kľúčom nášho úspechu a rastu obľúbenosti u zákazníkov,“ povedal Seog-gi Kim, senior viceprezident divízie Visual Display Business spoločnosti Samsung Electronics. „Posledné hodnotenie spoločnosti IHS odráža roky tvrdej práce a náš záväzok poskytovať našim partnerom efektívne nástroje, ktoré plne vyhovujú ich potrebám. S týmto prístupom, verím, že sa náš trhový podiel bude naďalej zvyšovať.“

samsung_dispelej_3_web2016_3_nowat

 

Portfólio Samsung SMART Signage zahŕňa interaktívne a informačné displeje, ktoré sú vyvinuté presne podľa požiadaviek klientov z rôznych odvetví, vrátane vládnych a vzdelávacích organizácií, pohostinstiev, zdravotníctva, finančných služieb a obchodov. Tieto technológie podporujú produktivitu a tiež ponúkajú zaujímavejšie a výkonnejšie riešenia pre zobrazenie informácií, než aké môžu poskytnúť bežné televízory.

Portfólio obsahuje:

LED Signage – Umožňujú úpravy videí a vďaka technológii upscaling dokážu vylepšiť ich kvalitu. Kombinujú variabilný dizajn s LED kvalitou obrazu, čo zaisťuje jasný a čitateľný obsah vo vnútornom aj vonkajšom prostredí.

SMART Outdoor Signage – Rad odolných OHD SMART Signage displejov je určený pre vonkajšie prostredie. Jasný obraz s hlbokým kontrastom môže byť produkovaný nepretržite, 24/7, a odolá počasiu aj pôsobeniu prírodných živlov.

Video steny – videostena je variabilné riešenie, ktoré sa presne prispôsobí situácii. Obrazovky je možné poskladať v rôznom počte i tvare, pričom obraz je súvislý, bez rozdielu vo farebnosti. Samsung v roku 2015 predstavil videostenu s najtenšími rámikmi na trhu. Publikum tak vníma výhradne zobrazené oznámenie.

Interaktívne tabule (IWB) – Multimediálne obrazovky sú využiteľné pre vysielanie obsahu v reálnom čase a rozširujú možnosti interaktívnej komunikácie v rokovacích miestnostiach alebo v triedach. Interaktívne obrazovky „whiteboard“ je možné ovládať perom alebo dotykom.

Značky: