Doplnené 12. septembra: Samsung žiada majiteľov telefónu, aby Galaxy Note 7 vypli a nepoužívali ho.

samsung_facebook_note7

Pôvodný článok 7. septembra: Výrobca reaguje na kauzu chybných batérií.

Po tom, čo sa objavilo niekoľko prípadov vybuchujúcich a horiacich Note 7 phabletov, vyhlásil Samsung celosvetový recall všetkých Note 7. Informovali sme o tom v samostatnom článku, v ktorom sme takisto spomenuli posunutie štartu predaja Note 7-ky na neurčito.

Najnovšie informácie priamo zo Samsungu hovoria o tom, že phablet bude na našom trhu dostupný priebežne od 19. septembra. Výrobca o tom informuje na dedikovanej stránke, ktorá obsahuje informácie aj pre aktuálnych majiteľov telefónu.

Pokiaľ Galaxy Note7 už vlastníte:

  1. Vaše Galaxy Note7 zariadenie vymeňte za nový Galaxy Note7 – v termíne od 19. septembra. Spoločnosť Samsung žiada všetkých zákazníkov, aby svoje zariadenie Galaxy Note7 prestali do doby výmeny za nové zariadenie používať, uviedli ho do vypnutého stavu a spolupracovali so zákazníckou linkou spoločnosti Samsung. Pre viac informácií kontaktujte bezplatnú zákaznícku linku na telefónnom čísle 0800 726 786
    Do doby, než bude vaše zariadenie Galaxy Note7 vymenené, vráťte sa k používaniu vášho predchádzajúceho zariadenia. Ak vaše pôvodné zariadenie už nemáte, obráťte sa taktiež na zákaznícku linku spoločnosti Samsung, na ktorej sa dohodnete o zapožičaní náhradnej jednotky do tej doby, než prebehne výmena vášho Galaxy Note7.
  2. Galaxy Note7 je možné vymeniť napríklad aj za Galaxy S7 alebo S7 edge. Výmena sa vždy riadi platnými obchodnými podmienkami konkrétneho predajcu, u ktorého ste produkt zakúpili.

Ak ste si Galaxy Note7 predobjednali a čakáte na doručenie:

Ospravedlňujeme sa, že ste Galaxy Note7 ešte nedostali. S našimi partnermi pracujeme na dodaní vášho zariadenia. Galaxy Note7 vám bude doručený čo najskôr, priebežne v termíne od 19. septembra.

Ďalšie informácie nájdete na webovej stránke www.samsung.com/sk/note7exchange/, ktorá detailne popisuje proces výmeny a vysvetľuje, v čom spočíva problém.

Prečítajte si aj:

Samsung sťahuje Galaxy Note 7 z predaja. Ako to bude na Slovensku? (doplnené)

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit