Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Samsung predstavila špeciálnu servisnú službu Moja QLED TV, ktorá majiteľom prémiového radu televízorov QLED prináša úplne zdarma dovoz a inštaláciu, prvotriedny servis a online asistenčnú službu Live Assistant. 

Profesionálna doprava a inštalácia zdarma

Pri zakúpení televízora QLED v značkovej predajni Samsung alebo na oficiálnom e-shope si je možné cez predajcu alebo infolinku Moja QLED (800 72 67 86) objednať jeho bezplatnú inštaláciu. Technik si s novým majiteľom dohodne čas inštalácie, vyzdvihne televízor u predajcu, dopraví ho na danú adresu a nainštaluje na zvolené miesto (stenu, stolík, stojan…). Následne technik QLED TV zapojí, nainštaluje všetko potrebné podľa preferencií nového majiteľa a ukáže mu samotné ovládanie televízora. V prípade záujmu technik odvezie starý televízor na ekologickú likvidáciu.

Oprava do 48 hodín alebo náhradný TV

S prémiovým servisom Moja QLED TV odpadá zložitá doprava televízoru do servisu a dlhé čakanie než bude oprava vybavená. Majiteľ QLED TV, ktorá bola zakúpená v Českej republike a na Slovensku, môže využiť možnosť, kedy technik spoločnosti Samsung príde opraviť QLED TV priamo k nemu domov. V prípade, že opravu nie je možné urobiť priamo na mieste a mala by trvať dlhšie než 48 hodín, bude majiteľovi po dobu opravy bezplatne poskytnutý náhradný QLED televízor.

Prémiová infolinka

V prípade potreby rady s nastavením či technickým problémom sa môžu zákazníci obracať na špeciálnu infolinku 800 72 67 86 alebo využiť novú interaktívnu službu Live Assistant. Jej prostredníctvom zákazníkom pomôžu vyškolení asistenti inovatívnou a zábavnou formou v rámci interaktívneho videochatu. Viac TU.