Jedna zo zastávok je novinkou na slovenskom reklamnom trhu OOH a prezentuje Samsung ako technologického lídra. 

Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak upravila v Bratislave dve zastávky mestskej hromadnej dopravy, aby cestujúcim spríjemnila chvíle čakania na ich spoj. Obe zastávky komunikujú mobilné a nositeľné zariadenia Samsung – smartfóny Galaxy S8, S8+, náramok Gear Fit2 Pro či inteligentné hodinky Gear Sport.

„Samsung je značka, ktorá chce prinášať okrem prémiových produktov aj prémiové zážitky. Verím, že oboma zastávkami spríjemníme čas cestujúcim a našim zákazníkom a zároveň ich vianočne naladíme a zabavíme,“ uviedla Tereza Vránková, Head of Marketing and PR Communication, Samsung Electronics Czech and Slovak.

Námestie SNP v znamení Augmented reality

Zastávka na bratislavskom námestí SNP sa nesie v duchu Vianoc a jej jedinečnosť je v použití  technológie Augmented reality a hologramu. Cestujúci pri jej aktivovaní využijú svoje smartfóny, s ktorými si stiahnu do svojich zariadení aplikáciu, ktorá im vytvorí ilúziu pohybujúcej sa „skutočnej“ snehovej vločky, ako symbolu Vianoc.

Po príchode cestujúceho na zastávku sa spustí krátka animácia Santu a jeho čiapky, z ktorej vytiahne krabicu s darčekom. Po skončení animácie sa na LCD obrazovke zobrazia pokyny, ako sa pripojiť na Wi-Fi a stiahnuť si súbor. Následne si čakajúci zoberie z automatu plastovú pyramídu, ktorú špičkou položí do stredu displeja svojho smartfónu. Hologram animovanej vločky uvidí pri pozretí sa na pyramídu z boku.

Vianočná obývačka s vôňou Vianoc

Druhá zastávka imituje vianočnú obývačku so všetkým, čo k nej patrí – vianočnou výzdobou, hudbou, ale aj vôňou. Cestujúci má možnosť sa na zastávke odfotografovať, pridať si do fotografie nejaké milé vianočné doplnky a následne si ju odoslať na email ako milú vianočnú spomienku, ktorú môže zdieľať s blízkymi. Po otvorení emailovej správy sa prehrá video s jeho fotografiou.

Zastávky navrhla mediálna agentúra STARMEDIA Co., s.r.o. za pomoci realizácie JCDecaux Slovakia s.r.o.

Značky: