Tarraco s pohonom predných kolies kombinuje benzínový motor 1.5 TSI s výkonom 110 kW (150 k) a 7-stupňovú dvojspojkovú prevodovku DSG.
- Nová verzia robí z najväčšieho SUV španielskej značky príťažlivú ponuku v segmente s veľkou konkurenciou
- Novinka zvyšuje potenciál SUV u flotilových zákazníkov a predstavuje alternatívu pre zákazníkov, ktorí nepotrebujú pohon všetkých kolies
SEAT opäť rozširuje svoju modelovú ponuku s cieľom zvýšiť svoj podiel na trhu a poskytnúť zákazníkom väčšiu možnosť voľby zavedením modelu Tarraco SUV s pohonom predných kolies v kombinácii s vyspelou dvojspojkovou prevodovkou DSG.
Doteraz bolo najväčšie SUV značky SEAT k dispozícii buď s pohonom predných kolies a manuálnou prevodovkou alebo s pohonom všetkých kolies 4Drive v kombinácii s prevodovkou DSG. Nová verzia tento nedostatok odstraňuje, čím sa rozširuje príťažlivosť modelu Tarraco s motorom 1.5 TSI pre flotilových zákazníkov a trhy, na ktorých pohon všetkých kolies nehrá významnú rolu.
Novú verziu poháňa turbodúchadlom prepĺňaný benzínový štvorvalec 1,5 litra s priamym vstrekovaním paliva, ktorý poskytuje maximálny výkon 110 kW (150 k) a maximálny krútiaci moment 250 Nm. Tarraco 1.5 TSI so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG dosahuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy a maximálnu rýchlosť 198 km/h.
S kombinovanou spotrebou 7,1-8,0 l/100 km v cykle WLTP a kombinovanými emisiami CO2 160-181 g/km sa najväčší člen rodiny SUV značky SEAT stáva ešte atraktívnejšou alternatívou, a to bez negatívneho ovplyvnenia dynamických vlastností.
SEAT Tarraco 1.5 TSI DSG sa bude predávať v dvoch verziách vybavenia Style a Xcellence v päťmiestnom i sedemmiestnom vyhotovení. Vďaka tomu si zákazníci môžu zvoliť takú kombináciu výkonnosti, funkčnosti a štýlu, ktorá optimálne zodpovedá ich životnému štýlu.
Modelový rad Tarraco, vyvinutý v technickom centre SEAT Martorell a vyrábaný v materskom závode koncernu Volkswagen vo Wolfsburgu, prispel k rozšíreniu celosvetovej pozície španielskej značky a bude sa naďalej rozširovať. Po uvedení verzie s pohonom predných kolies a prevodovkou DSG bude začiatkom budúceho roka nasledovať športová verzia vybavenia FR a v druhej polovici roka 2020 verzia s pohonom plug-in hybrid.
Technické údaje
Motor | 1.5 TSI |
Počet valcov/ventilov | 4/16 |
Objem | 1498 cm3 |
Vŕtanie x zdvih | 74,5 x 85,9 mm |
Kompresný pomer | 11:1 |
Max. výkon | 110 kW (150 k) pri 5000 – 6000 min-1 |
Max. krútiaci moment | 250 Nm pri 1500 – 3500 min-1 |
Prevodovka | 7-stupňová dvojspojková DSG (DQ381-7F) |
Zrýchlenie 0-100 km/h | 9,5 s |
Maximálna rýchlosť | 198 km/h |
Kombinovaná spotreba paliva | WLTP: 7,1-8,0 l/100km (NEDC: 5,8 – 6,1 l/100km) |
Kombinované emisie CO2 | WLTP: 160-181 g/km (NEDC: 132 – 139 g/km) |