Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nová kampaň Slovenskej sporiteľne pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie prináša mladým ľuďom unikátny zážitok – test o slobode a peniazoch.

V interaktívnom teste na www.najslobodnejsi.sk sa môžu dozvedieť o sebe viac, porovnať sa s rovesníkmi a dostanú aj finančné poradenstvo na mieru. Podkladom pre vznik testu bol najväčší prieskum o slobode a peniazoch,  ktorý sa realizoval na vzorke viac ako 1 500 ľudí vo veku 15 až 30 rokov.  Na základe vnímania hodnoty slobody a finančného správania vzišlo z prieskumu 11 rôznych typov mladých Slovákov, s ktorými kampaň pracuje. Zároveň môžu mladí ľudia získať 30 eur na novootvorený účet v Slovenskej sporiteľni.

„Pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie sme chceli ako inovatívny a zodpovedný líder,  vzbudiť  u mladých ľudí zvedavosť a premýšľanie o hodnote slobody, ale aj peňazí. Sloboda je pre mladých hlavne o pocite  „byť sám sebou,“ peniaze sú pre nich dôležité, ale nespájajú ich automaticky s pocitom životného šťastia.  Naším zadaním bola personalizovaná kampaň, založená na dátach, ktorá prinesie originálnu a digitálnu brand experience. Dôležitá bola relevancia banky, preto je súčasťou výsledku testu  finančná rada na mieru, produktová ponuka na konkrétny účet, či „nežný tip“ na mobilné platenie, alebo kontakt na internetovú poradňu pre mladých. Hlavným médiom je interaktívny test, kampaňové video je galériou s charakteristikami 11 „typov“ mladých ľudí, na ktoré sme prišli vďaka skúmaniu ich lifestylu a finančného správania,“ vraví Dáša Juríková, riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne.

Interaktívny test je výsledkom spolupráce Slovenskej sporiteľne, kreatívnej agentúry Zaraguza a mediálnej agentúry  Wavemaker. Podkladom na vytvorenie testu bol prieskum o slobode a peniazoch realizovaný agentúrami Insight Diver a G82 v auguste a septembri 2019 na vzorke 1580 respondentov bez záväzkov vo veku 15-30 rokov. Konzultantom a partnerom projektu je internetová poradňa pre mladých IPčko.sk. Viac zistení z prieskumu nájdete tu.

Vizitka kampane:

  • Agentúra: Zaraguza
  • Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
  • Stratég: Juraj Pobjecký
  • Art director: Milan Malý
  • Senior copywriter: Eva Myjavcová
  • Social media: Nela Pazderková, Nina Čepková, Michaela Stanová
  • Account: Eva Klimeková
  • režisér: Peter Ehrenberger
  • kamera: Igor Smitka
  • produkcia: Protos Productions : Andrea Mlynková, Barbara Kipsová
  • postprodukcia: studio Ekran : Peter Košťál
  • strih: Marek Královský

 

  • Agentúra: Wavemaker
  • Strategy: Branislav Marko
  • Research: Romana Šipoldová
  • Account: Lucia Kupková Bartoníčková
  • Content Development: Jakub Lazarčík