Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hrdý partner Slovenského zväzu ľadového hokeja – Škoda Auto Slovensko, podporuje jeden z najpopulárnejších športov u nás nepretržite už 20 rokov. Značka je pritom partnerom všetkých kategórií slovenských reprezentácií, ale aj projektu Hokejová Galaxia, ktorý sa zameriava na rozvoj ženského hokeja. Momentálne sa však pozornosť fanúšikov hokeja sústredí predovšetkým na mužskú reprezentáciu, ktorá sa už tento týždeň predstaví na svetovom šampionáte vo Fínsku a Lotyšsku.

Mladoboleslavská automobilka je už od roku 1993 hlavným oficiálnym sponzorom Majstrovstiev sveta v hokeji IIHF, teda celých 30 rokov. Rovnaké okrúhle jubileum, 30 rokov od začiatku svojho pôsobenia, tento rok oslavuje aj Škoda Auto Slovensko. Spoločnosť je v súčasnej dobe partnerom všetkých kategórií slovenských reprezentácií, projektu SR18, ale taktiež aj Hokejovej Galaxie. V rámci nej majú možnosť súťažiť dievčatá a ženy, ktoré sa chcú hokeju venovať.

Slovenskému zväzu ľadového hokeja slúži v rámci flotily 20 vozidiel Škoda, medzi ktorými sú aj plug-in hybridné modely Superb iV.  Partnerstvo teda pomáha nielen šetriť náklady hokejovému zväzu pri mobilite, ale má aj ekologický aspekt.

„Na Slovensku už medzi fanúšikmi jasne cítiť blížiace sa majstrovstvá sveta, čím sa opäť potvrdzuje, že hokej patrí medzi najpopulárnejšie športy u nás. Sme preto radi, že ako dlhodobo najpredávanejšia značka vozidiel v Slovenskej republike môžeme stáť po jeho boku už tri dekády a prežívať s ním úspechy aj napínavé momenty. Tak to predsa v tom pravom partnerstve chodí. Držíme našim reprezentantom palce a dúfame, že v najbližších týždňoch prinesú radosť z hokeja, pozitívnu energiu a nezabudnuteľné športové zážitky celému Slovensku,“ hovorí Roman Rajtár, vedúci marketingu spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

Hokejové úspechy našich reprezentantov na majstrovstvách sveta pritom už tradične sprevádza niektorý z modelov Škoda. V roku 2000 získali naši hokejisti striebornú medailu, prvý cenný kov v ére samostatnosti a práve v tomto roku bola predstavená prvá generácia modelu Fabia vo verzii Combi. Rok 2002 je v našej hokejovej histórii zapísaný zlatými písmenami a Škoda bola opäť pri tom: len rok predtým si odbil svetovú premiéru model Superb, ktorý ako vystavené sponzorské vozidlo nechýbal ani na pamätnom finálovom zápase s Ruskom. O rok neskôr sme sa tešili z bronzu – to už bola prvá Octavia dobre etablovaným modelom a naplno bežali prípravy na príchod druhej generácie. Nateraz posledným medailovým úspechom “našich” na hokejových majstrovstvách sveta je strieborná medaila z roku 2012, kedy bol hlavnou automobilovou hviezdou šampionátu model Rapid. Hlavnou hviezdou z modelov značky tento rok bude na šampionáte Škoda Enyaq Coupé RS iV.

30 rokov značky na Slovensku

Tri desaťročia robí Slovákom spoločnosť aj slovenské zastúpenie značky Škoda. Za túto dobu dosiahla Škoda Auto Slovensko skutočne významné míľniky a zákazníkom dodala celkovo 626 059 automobilov, čo znamená, že v priemere každý šiesty Slovák vlastnil alebo vlastní niektorý z modelov Škoda. Historicky najpredávanejším vozidlom naprieč jej generáciami je obľúbený hatchback Fabia.

Šport ako súčasť tradície

Podpora športu patrí k značke Škoda už neodmysliteľne. Dôkazom toho je aj najdlhší hlavný sponzoring v histórii majstrovstiev sveta v hokeji. Ten trvá už 30 rokov. Okrem toho Škoda nechýba ani pri podpore významných cyklistických podujatí. Medzi tými svetovými je to jednoznačne Tour de France či Vuelta. Na Slovensku je podpora naozaj rozmanitá. Škoda je partnerom pretekov cestnej cyklistiky Okolo Slovenska, Detskej tour Petra Sagana, L´Etape by Tour de France Slovakia alebo série prestížnych pretekov horských cyklistov Škoda Bike Open Tour.

Značky:

Komentáre sú uzavreté