Vlastné upútavky zatiaľ nie sú príliš otravné.

SkyShowtime by sme si vedeli predstaviť aj bez nich. Po transformácii účtov v rámci zavádzania predplatného s reklamami na tejto službe, prišla novinka v podobe vlastných reklám. Nazývame ich upútavky, keďže nejde o klasickú reklamu. Pripadajú nám zbytočné a teraz si musíte jednu pozrieť pred začatím seriálovej epizódy alebo filmu.

Používatelia, ktorí doteraz využívali predplatné za polovičnú cenu doživotne, kým neprerušia platenie predplatného na SkyShowTime, majú transformovaný účet na verziu Štandard za 2,49 eura a Variant Plus (bez reklám) za 1,5 eura mesačne. To zostáva platné aj naďalej a reklamy, ako ich majú iné streamovacie služby, sa tu nezobrazujú. Zatiaľ ide len o upútavky na vlastný obsah služby. Zobrazuje sa buď v krátkej 5-sekundovej verzii alebo s dĺžkou až 15 sekúnd.

Krok, ktorý služba zaviedla, je zbytočne rušivý a považujeme ho za zbytočný. Ide o službu on-demand, teda na vyžiadanie a dostupné filmy s ich prehľadom a propagáciou máte na stránke. Zatiaľ sme sa nestretli s tým, aby sa upútavka zobrazila na inom mieste počas sledovania filmu alebo seriálu. Používatelia s reklamnými účtami majú zatiaľ stanovenú dĺžku maximálne 5 minút zo 60-minútového sledovania.

Zdroj: vlastné

Prečítajte si aj:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.