SOFTIP získal v poradí deviate víťazstvo v súťaži Microsoft Industry Awards. V kategórii „Najlepšie Cloudové Office 365 riešenie pre podnik“ si ho vybojoval vďaka nasadeniu Office 365 na platforme Microsoft Azure v spoločnosti MEDUSA Group.
„Tohtoročné ocenenie vnímam veľmi špecificky. Je totiž potvrdením nielen kvality našej práce. Je aj dôkazom, že na Slovensku si už zákazníci uvedomili výhody cloudu a vnímajú ho nielen ako lacnejšiu, ale aj oveľa efektívnejšiu alternatívu ku klasickým on-premise riešeniam. Toto je budúcnosť podnikových informačných technológií a ja som hrdý, že patríme v tomto smere medzi lídrov,“ povedal Ján Schwarz, technický riaditeľ SOFTIP. Spoločnosť naviac okrem titulu Microsoft Industry Awards Winner získala tento rok aj špeciálne ocenenie generálneho riaditeľa Microsoft Slovakia Markusa Breyera.
MEDUSA Group, jedna z najvýznamnejších gastronomických firiem na slovenskom trhu, potrebovala kvôli rýchlej expanzii optimalizovať správu a fungovanie svojich IT. Pre cloudové riešenie na platforme Microsoft Azure sa rozhodla v snahe minimalizovať náklady na softvér aj hardvér pri súbežne sa meniacich nárokoch na IT infraštruktúru, ako aj centralizovať ERP systém SAP a reštauračný systém. Súčasne s prechodom do cloudu bol v spoločnosti nasadený Office 365 v plnom rozsahu služieb.
„V Microsoft Azure a Office 365 sme našli riešenie, s ktorým sa nám podarilo výrazne skrátiť čas potrebný na otvorenie nových prevádzok. To, čo predtým trvalo aj niekoľko mesiacov, je teraz hotové doslova za okamih,” povedal Róbert Vysoký, IT Manager MEDUSA GROUP. Spoločnosť má zároveň vďaka 99,9-percentnej garancii dostupnosti služieb Microsoft Azure istotu, že všetky kľúčové IS sú zamestnancom vždy k dispozícii.
Ocenenie Microsoft Industry Awards sa každoročne udeľuje najlepším partnerom spoločnosti Microsoft, ktorí vyvíjajú riešenia a aplikácie na platforme Microsoft a využívajú nové technológie v riešeniach pre zákazníkov. Hodnotiacim kritériom pri výbere jednotlivých riešení je predovšetkým rozsah projektu a prínos pre zákazníka.