Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Slovak Lines prináša v týchto dňoch cestujúcim možnosť hodnotenia cez službu Staffino už aj na regionálnych linkách v Bratislavskom samosprávnom kraji. Na medzinárodných autobusových linkách pritom túto možnosť už využíva. Slovak Lines chce inovatívnou formou získavať pravidelnú spätnú väzbu od cestujúcich a motivovať svojich šoférov.

Služba Staffino – vytvorená na hodnotenie kvality služieb – je úspešná už od svojho uvedenia na trh. Počet ľudí, ktorí chcú neanonymne hodnotiť kvalitu služieb, dať konštruktívnu pripomienku či pochváliť konkrétneho zamestnanca, rastie každým dňom, a aj preto dnes Staffino využívajú tisíce firiem v rôznych odvetviach. Získavajú tak priamu spätnú väzbu od svojich zákazníkov, vďaka ktorej vedia poskytovať lepšie služby.

Slovak Lines využíva služby Staffino už druhý rok, doteraz však len na komerčných medzinárodných linkách. Teraz rozširuje službu aj do regionálnej siete prímestskej autobusovej dopravy. “Zaujíma nás najmä hodnotenie našich vodičov, pretože sú prví, ktorých cestujúci v autobuse uvidia. Záleží nám na tom, aby sa zákazníci cítili v autobusoch dobre a Staffino považujeme za skvelý nástroj, ako to dosiahnuť,” hovorí Pavol Labant, generálny riaditeľ spoločnosti Slovak Lines.

Tomáš Rosputinský, co-founder & CEO Staffino: „Teším sa, že po medzinárodných linkách Slovak Lines pripája aj domáce. Postrehy cestujúcich sú nenahraditeľné pre okamžité vylepšovanie či nastavovanie strategických zmien. Tak ako pochvaly smerované dobrým vodičom sú v dnešnej čudnej dobe zdrojom potrebnej energie a nádeje. Som na Slovak Lines pyšný, teším sa z ich snahy zlepšovať sa a byť k ľuďom bližšie.

Spätná väzba priamo z autobusu

Na hodnotenie svojej cesty v sieti Regio stačí cestujúcemu pár klikov. Na viacerých miestach v každom autobuse nájde zelené nálepky Staffino s QR kódom, ktorý mu po zosnímaní kamerou smartfónu otvorí v internetovom prehliadači krátky formulár. V ňom hodnotí vodiča, čistotu, pohodlie a celkovú skúsenosť počas cesty regionálnou linkou. Cestujúci má takisto priestor na vlastný opis situácie, pochvalu alebo podnet na zlepšenie. V prípade, že zanechá svoj email, spoločnosť Slovak Lines na jeho hodnotenie vždy odpovie. K formuláru sa cestujúci dostane aj cez stránku https://staffino.com/slovaklines, nie je potrebné si inštalovať mobilnú aplikáciu ani sa registrovať.

Nebojte sa chváliť

Drvivá väčšina podnetov v aplikácii Staffino tvoria poďakovania, podnety či kritika sú paradoxne v menšine. “K dnešnému dňu máme vyše 93 % poďakovaní a necelých 7 % podnetov a pripomienok. Podnety nám pomáhajú v odhalení problémov a ich rýchlom odstránení a vďaka nim vieme, čo robíme správne a kde máme priestor na zlepšenie“,  tvrdí Labant, generálny riaditeľ spoločnosti Slovak Lines a dodáva: “Hodnotenia vodičov, či už pozitívne alebo negatívne, sú preposielané dispečerom, ktorí následne komunikujú s konkrétnym vodičom. Ak je šofér príjemný a milý, neváhajte mu poďakovať, pretože najúčinnejšia motivácia je práve poďakovanie od zákazníkov.”

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.