Spoločnosť IBM dnes oznámila, že spoločnosť ESET riadi svoje vzťahy so zákazníkmi (angl. CRM) na kľúčových európskych trhoch na riešení Salesforce, ktoré implementovala v spolupráci so spoločnosťou IBM a jej divíziou IBM Services.

ESET, ktorý je lídrom oblasti vývoja bezpečnostných riešení a služieb pre firmy i domácnosti potreboval globálne CRM riešenie, ktoré by firme poskytlo komplexný prehľad obchodných vzťahov a umožnila mu spracovať jednoduchým spôsobom lokálne, ako aj zahraničné obchodné kontrakty. Vrcholový manažment ESET-u prijal strategické rozhodnutie, s cieľom spojiť sa so svojimi obchodnými partnermi prostredníctvom unifikovaného partnerského portálu využívajúceho Salesforce Community Cloud a využívať výhody integrovanej platformy, ktorá firme zároveň poskytne na mieru šité riešenie a samoobslužný objednávací kanál. Spoločnosť, ktorá má po celom svete viac ako dve miliardy používateľov, a za posledné dva roky zaznamenala dvojciferný rast, čelí každý deň zvýšenému dopytu zo strany svojich zákazníkov, distribútorov a obchodných partnerov. ESET, ktorý poskytuje služby miliónom zákazníkov, hľadal cestu, ako zjednotiť predajné procesy v pobočkách po celom svete do jedného globálneho CRM riešenia.

„Pri našom výbere sme sa zamerali na CRM systémy v cloude, aby sme boli oslobodení od hardvérových obmedzení, mali predvídateľné náklady a lepšiu schopnosť reagovať na rýchly rast nášho biznisu. Keďže naše pobočky vo Veľkej Británii a Spojených štátoch amerických mali pozitívne skúsenosti so Salesforce, vidíme ďalšie výhody implementácie tohto celosvetovo známeho riešenia v cloude, a ako spoločnosť sme sa rozhodli pre Salesforce,“ hovorí Matej Černák, Head of Business Systems v ESET-e. Priekopník IT bezpečnostného priemyslu ESET začal svoju cestu ku globálnemu CRM, štandardizácii procesov a konsolidácii dát. Interné kapacity sa však museli venovať iným projektom, a tak hľadal ESET strategického partnera so skúsenosťami so Salesforce a podobne veľkými projektmi. Na implementáciu tohto riešenia bola vybraná spoločnosť IBM Slovensko.

„Úspech našich zákazníkov je hnacím motorom všetkého, čo robíme v našej divízii IBM Services. Prostredníctvom nášho dlhoročného spojenectva so Salesforce pomáhame klientom, ako je ESET, vytvoriť jednotný systém na predaj a obsluhu zákazníkov, ktorý združuje všetky predajné kanály a dáva interným aj externým predajcom rýchly a prehľadný prístup ku všetkým dôležitým dátam a operáciám na ich každodennú činnosť. Naši lokálni odborníci na Salesforce poskytujú poradenstvo a znalosti vo všetkých aspektoch projektu – architektúre, metodológii, znalostiach platformy, vývoji, podpore a údržbe systému pri dodržiavaní všetkých osvedčených postupov platformy Salesforce,“ vysvetľuje Fridrich Matejík, riaditeľ spoločnosti IBM Slovensko.

Značky: