FlixMobility, rýchlo rastúca technologická spoločnosť v oblasti mobility, pokračuje vo svojej globálnej expanzii a na konci roku 2021 plánuje vstúpiť do Brazílie.

Táto krajina totiž otvorí svoj autobusový trh konkurencii a novú príležitosť chce FlixBus využiť. Vďaka tejto expanzii prinesie spoločnosť svoj obchodný model postavený na environmentálnych princípoch na jeden z najväčších autobusových trhov na svete. V Brazílii sú autobusy najvyužívanejším zdieľaným dopravným prostriedkom, pričom približne 60% obyvateľstva využíva diaľkové linky. Kombinácia ekologického a cenovo dostupného cestovania s vysoko kvalitným produktom a prísnymi bezpečnostnými štandardmi už bola receptom na úspech FlixBusu v Európe a v USA.

André Schwämmlein, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti FlixBus, pri tejto príležitosti uviedol: „Očakávame, že otvorenie brazílskeho trhu povedie k výraznej zmene a mnohým príležitostiam pre inovatívnych hráčov, ako sme my. Konkurenčný trh ponúka zákazníkom väčší výber a vedie k trvalejšie udržateľnej mobilite aj cenovo dostupnejšiemu cestovaniu. Od chvíle, kedy FlixBus začal podnikať, urobilo tento dôležitý krok mnoho európskych krajín, ktoré v konečnom dôsledku zlepšili celkovú ponuku mobility pre cestujúcich. Dúfame, že zostávajúce krajiny, ako je Španielsko, Grécko alebo Rumunsko, čoskoro rozpoznajú potenciál otvorenia trhu, ktorý priláka viac ľudí k udržateľnému hromadnému cestovaniu.

V náväznosti na nedávne kroky federálnych regulačných orgánov smerujúcich k väčšej konkurencii na brazílskom trhu bude FlixBus jedným z prvých globálnych hráčov, ktorí budú tamojším zákazníkom poskytovať jednoduchú, cenovo dostupnú a pohodlnú autobusovú dopravu. Vstup na trh pripravuje tím spoločnosti FlixBus so sídlom v Sao Paule pod vedením Edsona Lopesa, ktorý bude mať na starosti riadenie pobočky a obchod. Spoločnosť chce začať so spájaním najväčších miest, napríklad Rio de Janeira a Sao Paula, potom sa ďalej rozširovať a postupne vytvoriť celoštátnu sieť.

Revolúcia v brazílskej autobusovej doprave: ekologické cestovanie s kvalitnými štandardami a najlepším pomerom ceny a kvality

Spoločnosť FlixBus spoločne so svojimi regionálnymi partnermi vytvorila najväčšiu sieť diaľkovej autobusovej dopravy v Európe a už je dvojkou na trhu aj v Spojených štátoch. Teraz sa spoločnosť zameria na budovanie siete v celej Brazílii. Kľúčom k úspechu v tejto juhoamerickej krajine budú produktové inovácie a chytrý prístup k podnikaniu.

Edson Lopes, výkonný riaditeľ spoločnosti FlixBus Brazília, upresňuje: „Predstavíme novú alternatívu mobility s cieľom expandovať v regiónoch, kde v súčasnosti chýba konkurencia a kde ľudia hľadajú cenovo dostupný dopravný prostriedok. Vďaka chytrému obchodnému prístupu a skvelému produktu sa spoločnosti FlixBus podarilo zmeniť spôsob, akým ľudia cestujú po Európe a USA. V tomto roku začneme brazílskym zákazníkom ponúkať rovnaký zážitok s vysokým štandardom kvality, prístupu k životnému prostrediu a najlepším pomerom ceny a kvality. “

Nedávny zisk viac ako 650 miliónov dolárov na financovanie expanzie v Európe, USA a ďalších krajinách

Začiatkom júna 2021 spoločnosť oznámila novouzatvorené kolo financovania vo výške viac ako 650 miliónov dolárov. Tieto prostriedky budú použité na rozšírenie ponuky FlixBus a FlixTrain na mnohých nových aj existujúcich trhoch. Významná časť je určená na financovanie globálnej expanzie do nových teritórií, pričom najdôležitejším je práve Brazília.

André Schwämmlein dopĺňa: „Vidíme potenciál pre naše cenovo dostupné a udržateľné riešenia mobility po celom svete, vo všetkých krajinách. Najmä v tých, ktoré sa teraz výrazne rozvíjajú, ako je Brazília alebo Turecko, kde sme prítomní od roku 2019. Práve v nich sa mobilita ľudí rýchlo zvyšuje, preto je kľúčové vybudovať atraktívnu sieť dopravných spojení. Zaistíme tak, že ich zvyšujúce sa potreby mobility budú uspokojené udržateľným spôsobom. Vzhľadom na to, že diaľkové autobusy sú jedným z najšetrnejších spôsobov cestovania ku klíme, väčšia ponuka významne prispeje k tomu, aby cestovanie bolo udržateľnejšie z dlhodobejšej perspektívy. „

Značky: