Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nové inovácie balíka Oracle Customer Experience Cloud Suite umožňujú organizáciám poskytovať zákazníkom konzistentné služby bez ohľadu na zvolený komunikačný kanál alebo použité zariadenie.

Spoločnosť Oracle oznámila niekoľko noviniek v balíku Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite. Cieľom týchto cloudových služieb je umožniť podnikom, aby svojim zákazníkom poskytovali personalizovanú a konzistentnú zákaznícku skúsenosť v rámci jednotlivých komunikačných kanálov a bez ohľadu na zvolený spôsob interakcie. Inovácie umožňujú organizáciám zaviesť osvedčené postupy (best practices) na podporu zákazníckej skúsenosti vo všetkých oddeleniach podniku, okrem služieb zákazníkom napríklad aj v rámci predaja a marketingu. Konkrétne sa inovácie týkajú služieb Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud a Oracle Marketing Cloud, ktoré sú súčasťou Oracle CX Cloud Suite.

Služba Oracle Sales Cloud teraz ponúka ďalšie mobilné funkcie vrátane aplikácie Call Report, ktorá zvyšuje pracovnú produktivitu zamestnancov mimo kancelárie, pretože podporuje vykonávanie kritických aj opakujúcich sa úloh. Nová aplikácia Mobile Commissions podporuje riadenie výkonnosti predajných tímov. V rámci služby Oracle Sales Cloud sú už k dispozícii aj ďalšie aplikácie podporujúce mobilitu, vrátane aplikácií Deal Management, Oracle Voice a Oracle Sales Cloud Mobile.

Spoločnosť Oracle inovovala aj svoju službu Oracle Commerce Cloud, ktorá má organizáciám umožniť efektívnejší predaj. Nové funkcie sú k dispozícii na prácu s reklamnými predmetmi, podporované je aj automatické odporúčanie. Predajcovia môžu vďaka tomu lepšie porozumieť svojim zákazníkom a poskytovať personalizované interakcie, ktoré lepšie odpovedajú na potreby klientov. Nová verzia Oracle Commerce Cloud navyše umožňuje pružnejšie vytváranie dokumentov na optimalizáciu predaja v rámci jednotlivých kanálov; k dispozícii je komponent Document Designer podporujúci tvorbu dokumentov pomocou „preťahovania“ objektov myšou rovnako ako ďalšie nové nástroje.

Nových funkcií sa dočkala aj služba Oracle Service Cloud. V rámci komponentu Oracle Field Service Cloud môžu špecialisti na služby zákazníkom používať samoučiacu sa technológiu, ktorá na základe prediktívnej analýzy dokáže navrhovať pracovné plány a harmonogramy a optimalizovať cesty v teréne.

K ďalším novooznámeným inováciám balíka Oracle CX Cloud Suite patrí integrácia so službou Oracle Marketing Cloud. Marketingoví špecialisti môžu vďaka tomu využívať ďalšie zdroje dát aj výkonné nástroje na ich spracovanie a týmto spôsobom koordinovať a optimalizovať zákaznícku skúsenosť v rámci jednotlivých marketingových kanálov. Marketingoví špecialisti na oblasť business-to-business (B2B) môžu pomocou tohto holistického prístupu zlepšiť odozvu u nakupujúcich.

„Spotrebitelia využívajúci digitálne technológie dnes pri ľubovoľnej interakcii s produktmi a službami danej značky požadujú konzistentný a personalizovaný spôsob kontaktu. Ak im to organizácie nedokážu zaistiť, riskujú stratu obchodných príležitostí aj oslabenie svojej pozície na trhu,“ uviedol Rondy Ng, senior viceprezident spoločnosti Oracle. „Náš komplexný balík umožňuje podnikom splniť tieto rastúce očakávania zákazníkov, pretože podporuje riadenie interakcií so zákazníkom počas celého životného cyklu. Pretože spoločnosť Oracle ponúka takisto unikátne služby pre predaj a marketing, môžeme organizáciám pomôcť dosiahnuť pri interakcii so zákazníkmi merateľné zlepšenia.“

Značky: