Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, ktorá je súčasťou Liberty Global, jedného z najväčších svetových poskytovateľov TV a širokopásmových služieb, pokračovala v roku 2020 v investíciách do poskytovania inovatívnych služieb pre svojich zákazníkov a rozširovania svojej širokopásmovej giga-ready siete.

Pokračujúce investície do skvalitňovania zákazníckych služieb a rozširovania siete priniesli na konci 4. štvrťroku 2020 viac hodnoty pre zákazníkov a rast predaja s celkovým dosiahnutým počtom 403 800 služieb (RGU’s), čo je o 4 800 viac než na konci rovnakého obdobia v roku 2019.

Kľúčové ukazovatele za rok 2020

  • Takmer 404 000 služieb (RGU’s)skvalitňovanie zákazníckych služieb, spolu s ponukou Happy Home®, podporili predaj TV, internetových a telefónnych služieb UPC v medziročnom porovnaní o ďalších 4 800, na celkový počet 403 800 služieb na konci 4. štvrťroku 2020. Najvyšší rast predaja zaznamenal segment internetových služieb, ktorý na konci roku 2020 dosiahol 144 000 predaných služieb, čo je o 3 400 než v rovnakom období pred rokom. 
  • Dosiahnutý významný míľnik – 100 TV staníc v HD kvalite – spoločnosť UPC v minulom pokračovala v rozširovaní počtu TV staníc vo vysokom rozlíšení a v decembri ako prvý TV operátor na Slovensku prekročila míľnik 100 HD staníc v TV ponuke. Bohatú ponuku staníc všetkých žánrov môžu zákazníci sledovať nielen na TV obrazovkách, ale aj na všetkých pripojených zariadeniach. S Internetovou televíziou Horizon TV sú totiž televízne služby od UPC už dostupné všetkým domácnostiam na Slovensku s internetovým pripojením. Užívatelia Horizon TV môžu navyše svoje obľúbené programy sledovať súčasne až na troch zariadeniach, a to aj cez Android TV, Apple TV, Chromecast či Airplay, ako aj na mobilných zariadeniach.
  • Giga-ready sieť od UPC je už dostupná pre 624 300 domácnostipokračujúce investície do rozširovania siete podporili na konci decembra 2020 nárast počtu domácností, ktoré sú pripojené na širokopásmovú sieť UPC na Slovensku, na celkovo 624 300 domácností, čo je 5 300 viac v porovnaní s rovnakým obdobím v r. 2019.

Spoločnosť UPC k 31. decembru 2020 evidovala 403 800 služieb, vrátane:

Pokračujúci rast predaja internetových služieb

Ponuku Happy Home® so sloganom „Užite si každú chvíľu“, ktorá prináša viac hodnoty pre zákazníkov a posilnenú konektivitu, podporilo v roku 2020 aj uvedenie nových inovatívnych služieb, ako je napr. internetová televízia Horizon TV, rozširovanie ponuky HD programov, skvalitňovanie zákazníckej skúsenosti a iné.

Spolu s rozširovaním a modernizáciou siete v nových lokalitách, ako aj ponukou prémiových WiFi routerov GigaConnect Boxov, tieto skutočnosti podporili rast predaja internetových služieb na celkový počet 144 000 na konci 4. štvrťroku 2020, t.j. o 3 400 viac v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2019. Počet televíznych služieb na konci 4. štvrťroku 2020 dosiahol 170 900, čo predstavuje rast o 300 služieb v porovnaní s obdobím na konci 3. štvrťroku 2020, avšak zároveň pokles o 400 v porovnaní s obdobím na konci 4. štvrťroku 2019.

Naďalej výrazný rast zaznamenala spoločnosť UPC na konci 4. kvartálu 2020 v segmente telefónnych služieb. Počet telefónnych služieb na konci roku dosiahol 89 000, teda o 1 800 viac než na konci roku 2019.

Giga-ready sieť od UPC je už dostupná pre 624 300 domácností

Na konci 4. štvrťroka 2020 počet domácností v Slovenskej republike s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu od UPC dosiahol 624 300, čo je o 5 300 viac než pred rokom. Počas uplynulého obdobia spoločnosť UPC výrazne investovala do modernizácie siete a pokrytia domácností s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu. Rozširovanie giga-ready siete umožňuje stále väčšiemu počtu domácností využívať všetky výhody a prednosti gigabitového pripojenia, vrátane úplne nových možností virtuálnej zábavy.

Martin Miller, generálny riaditeľ UPC BROADBAND SLOVAKIA:

Martin Miller, UPC

Martin Miller, UPC

„Slovenský telekomunikačný trh, nevynímajúc našu spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, bol v roku 2020 poznamenaný krízou spojenou s vírusom Covid-19 a následnými opatreniami v celej krajine. Priniesol pre každého z nás nové výzvy, ktorým sme museli čeliť a prispôsobovať sa novej situácii. Vďaka zodpovednému prístupu, tímovej práci a pokračujúcim investíciám do modernizácie siete a rozvoja inovatívnych služieb sme ho zvládli úspešne. Našich zákazníkov sme počas celého roka podporovali poskytovaním stabilnej a rýchlej internetovej konektivity, ktorej dôležitosť si v súčasnosti uvedomujeme o to viac, keď mnohé domácnosti pracujú z home-officu, resp. deti absolvujú dištančnú online výučbu. Vieme, že naši zákazníci sa na nás spoliehajú, preto sme bezplatne zvýšili prenosové rýchlosti a ponúkli voľné vysielanie jednotlivých TV staníc. Súčasne sme TV ponuku rozšírili o nové HD stanice, ktorých počet na konci roka dosiahol významný míľnik – 100 staníc v HD kvalite. V nadchádzajúcom období plánujeme naďalej pokračovať v poskytovaní kvalitných služieb a inovácií, aby sme v tomto neľahkom období boli pre našich zákazníkov oporou a spoľahlivým partnerom.“

Značky: