Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hlavná stránka spoločnosti VOLKSWAGEN Finančné služby Slovensko (VWFS) prešla zásadnou zmenou a modernizáciou. Nový redizajn prináša okrem elegantnejšieho vzhľadu aj prehľadnejšie usporiadanie a lepšiu orientáciu pre používateľa.

Koncern Volkswagen sa rozhodol zmeniť svoj základný dizajn manuál, začal stavať na ľuďoch a emóciách. Práve emócie boli jedným z hlavných faktorov, ktoré chcela spoločnosť VWFS priniesť na svoju novú webstránku. V dnešnej dobe totiž nie sú dôležité už „len“ samotné autá. Dôležité je aj to, že majú svojim majiteľom prinášať radosť, pocit bezpečia a potešenie. „Nový web vychádza zo stratégie centrály VWFS, ktorá je postavená na jednotnej komunikácii na všetkých trhoch. Ide o digitálnu marketingovú platformu. Webstránku vnímame aj ako hlavný prostriedok na prezentáciu produktov a služieb,“ hovorí Linda Lipková, špecialistka pre komunikáciu s trhom.

Všetky informácie na pár klikov

VWFS prispôsobil nový web požiadavkám zákazníkov aj prehľadnejším usporiadaním rubrík. „Záleží nám na tom, aby webstránka VWFS bola nielen vizuálne atraktívna, ale aby zákazník doslova na pár klikov našiel, čo potrebuje. Jednoduchý dizajn a viaceré nástroje zjednodušili cestu, ktorá privedie zákazníka k riešeniu. Vďaka tomu môžeme prinášať aj nové funkcie a zlepšovať komunikáciu,“ dodáva Linda Lipková.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.