Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Platforma Munch sa snaží pre svojich záchranárov jedla neustále rozširovať sortiment produktov, vhodných na záchranu pred vyhodením. Takýmto produktom je určite aj na Slovensku čoraz obľúbenejšie sushi. Prvým partnerom pre Munch na Slovensku, ktorý do ponuky priniesol práve túto japonskú pochúťku, je známa obľúbená bratislavská sieť Sushi Time.

Za prvých pár týždňov zachránených viac ako 300 Munch balíčkov

Ako prvá pribudla prevádzka Malý Trh, no aktuálne je možné si sushi sety v 50% zľave kúpiť aj z kioskov v nákupných centrách Aupark, OC Central, Avion a OC Nivy. Za prvé týždne spolupráce sa Munch záchranárom jedla podarilo zachrániť už viac ako 300 Munch balíčkov z prevádzok Sushi Time. O spolupráci sme sa porozprávali aj s generálnym manažérom siete Sushi Time, Eduardom Veterníkom.

Na otázku ako Sushi Time hodnotí prvé týždne spolupráce s Munch, Eduard Veterník povedal: táto spolupráca ma príjemne prekvapila svojimi výsledkami. Je veľmi vhodné mať k dispozícii takýto nástroj na optimalizovanie nákladov na odpis. Okrem toho sme vďaka Munch získali aj nových zákazníkov, takže je to aj dobrý marketingový nástroj.“

Munch balíčky v Sushi Time nie sú iba o sushi

Sushi Time však už dávno nie je iba o sushi. Zákazníci v Munch balíčkoch zo Sushi Time môžu nájsť aj dezerty, šaláty alebo domáce nápoje, všetko z našej vlastnej výroby. Na Munch máme viacero balíčkových alternatív, ktoré naši predajcovia vždy podvečer pridávajú podľa aktuálnych zostatkov.“

Ako však riešili v Sushi Time situáciu so zostatkami ešte pred používaním platformy Munch? Predávali sme zostatky prostredníctvom našej happy hour v rámci poslednej hodiny a čo sa nepredalo išlo do bioodpadu. Munch by som však rozhodne na základe vlastnej skúsenosti odporučil aj ďalším gastro prevádzkam“, zakončil Eduard Veterník.

Munch chce ponúkať svojim záchranárom jedla stále viac možností záchrany

„Cieľom spoločnosti Munch je zachraňovať toľko jedla, koľko je len možné. Príchodom nových partnerov na našu platformu sa snažíme zvyšovať možnosti záchrany jedla, aby si u nás svoje jedlo na záchranu dokázal násjť každý“, uviedol spoluzakladateľ spoločnosti Munch Jakub Henni. Aj preto pridáva Munch do svojej aplikácie neustále nových partnerov a nové kategórie jedla. Pretože iba spoločne dokážeme bojovať proti potravinovému odpadu.

Značky: