Sociálna sieť by si rada ukrojila kus z trhu s pracovnými ponukami, ktorému momentálne dominuje LinkedIn.
Líder na trhu s pracovnými ponukami, sociálna sieť LinkedIn, sa zameriava primárne na profesie, pre ktoré je zvyčajne nevyhnutné mať vyššie vzdelanie či niekoľkoročnú prax. Vízia Facebooku je však opačná a chce sa zameriavať na celé spektrum profesií. Prácu na Facebooku by si tak mohol nájsť aj murár, čašník či predavač.
Sociálna sieť po takmer dvoch rokoch experimentovania spustila pracovné ponuky pre desiatky krajín. Slovensko však podľa všetkého medzi nimi zatiaľ chýba. Výhodou oproti sieti LinkedIn bude aj cenovo dostupné promovanie, ktoré si budú môcť dovoliť aj lokálne potraviny.
Hoci Facebook zjednoduší nájdenie si novej práce či nájdenie si nových zamestnancov tak stále nevyrieši problémy pracovného trhu. Aktuálne je globálnym problémom nedostatok ľudí s remeselným vzdelaním či ľudia s dlhodobou praxou. Takéto pozície často ostávajú mesiace neobsadené.
Zdroj: TechCrunch