Spoločnosti Sygic a ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited (SAVWIPL) sa dohodli na integrácii GPS navigácie Sygic do vozidiel spoločnosti SAVWIPL vyrábaných v rámci stratégie INDIA 2.0 a takisto do ďalších modelov až do roku 2029. Prvými modelmi s navigáciou Sygic zabudovanou priamo do palubnej dosky sú ŠKODA KUSHAQ a SLAVIA a Volkswagen Taigun a Virtus.

Aplikácia Sygic je špičková navigačná aplikácia pre vozidlá dostupná v obchode Faurecia Aptoide Automotive App Store, ktorý pre výrobcov automobilov a ich zákazníkov predstavuje bezpečný, prepojený a rozšíriteľný obchod s aplikáciami. Ekosystém obchodu Faurecia Aptoide už podporuje viac ako 200 aplikácií a používa ho viacero výrobcov automobilov. Riešenie spoločnosti Faurecia využíva aj platforma MIB Regio skupiny VW. Vďaka partnerstvu týchto spoločností budú môcť vodiči využívať výhody zabudovanej Sygic GPS Navigácie vo všetkých nových vozidlách ŠKODA a Volkswagen vyrábaných pre Indiu v rozpätí rokov 2021 až 2029.

Navigácia funguje aj bez prístupu na internet, takže používateľ nepotrebuje dátové pripojenie. Majitelia nepotrebujú ani profesionálny autoservis na pravidelné aktualizácie aplikácie a máp. Svoju navigáciu môžu aktualizovať online, stačí ju spárovať s mobilným zariadením slúžiacim ako prístupový bod Wi-Fi. Obsah máp poskytuje spoločnosť MapmyIndia, ktorá je popredným indickým poskytovateľom digitálnych máp a IoT technológií založených na lokalizácii. Mapy spoločnosti MapmyIndia sa vyznačujú bezkonkurenčným pokrytím, presnosťou, množstvom podrobností a funkciami priamo pre Indiu. Pokrývajú až 99,5 % indickej cestnej siete, viac ako 8 000 miest a mestských oblastí a viac ako 800 000 obcí a vidieckych usadlostí s vyše 30 miliónmi rezidenčných adries a bodov záujmu vo viac ako 1 000 kategóriách.

„Z auta sa stalo mobilné zariadenie, ktoré umožňuje používať vašu obľúbenú navigáciu a jednoducho aktualizovať všetky jej funkcie vrátane máp. Sme veľmi radi, že môžeme spoločnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Pvt. Ltd. a jej zákazníkom na štvrtom najväčšom automobilovom trhu na svete poskytnúť plnohodnotnú offline navigáciu a takisto možnosť zakúpiť si naše služby Premium+ s dopravnými informáciami v reálnom čase a ďalšími funkciami,“ povedal Štefan Jančiga, viceprezident spoločnosti Sygic pre automobilový segment.

Značky: