Spoločnosť IBM oznámila, že výrobca najpokročilejšej navigačnej aplikácie, firma Sygic, ktorej produkty a služby využíva viac ako 125 miliónov užívateľov po celom svete si vybrala IBM Marketing Cloud na rýchlejšie a efektívnejšie riadenie personalizovaných marketingových emailových kampaní.
Sygic Business Solutions, ktorá vyvíja profesionálne navigácie pre zákazníkov v odvetviach dopravy, logistiky a automobilového priemyslu zvýšila pomocou IBM Marketing Cloud výkonnosť svojich e-mailových marketingových kampaní, ako aj efektívnosť predaja. IBM Marketing Cloud umožňuje Sygicu presne určiť, aká konkrétna ponuka je atraktívna pre daného klienta a umožňuje vytváranie personalizovaných marketingových kampaní.
Pri plánovaní emailových marketingových kampaní na nové verzie GPS offline navigácií Sygic dnes využíva IBM Marketing Cloud na vytypovanie presných skupín klientov, ktorí sa zaujímajú o novinky, a sú najviac naklonení kúpe novej navigácie. IBM Marketing Cloud softvér zároveň Sygicu umožňuje vybrať si správny spôsob komunikácie so správnymi skupinami klientov a umožňuje ich oslovenie v správnom čase. V priebehu niekoľkých minút dokáže sprostredkovať interakciu s potenciálnymi zákazníkmi, a upraviť spôsob komunikácie s nimi, v súlade s ich očakávaniami.
„Rozhodli sme sa pre IBM Marketing Cloud, pretože nám umožňuje realizovať presne cielené emailové marketingové kampane, ktoré dokážu každý deň osloviť milióny zákazníkov, s lepšími výsledkami ako v minulosti,“ hovorí Martin Kaniansky, E-Commerce riaditeľ spoločnosti Sygic. „V súčasnosti sme schopní realizovať, v porovnaní s minulosťou, niekoľkonásobne viac reklamných kampaní, ktoré komplexne pokrývajú potreby nášho email marketingu a sprostredkúvajú nám personalizovanú komunikáciu, s našimi zákazníkmi, naprieč všetkými predajnými kanálmi – email, mobil, web a sociálne siete – smerujúcu k lepším predajným výsledkom,“ dodáva Martin Kaniansky.
IBM Marketing Cloud prináša Sygicu automatizované digitálne kampane, ako aj pokročilú segmentáciu zákazníkov, v závislosti od odvetvia, veľkosti firmy a využívania aplikácií spoločnosti Sygic. Aj vďaka tomu dokáže Sygic zvyšovať efektivitu svojich presne cielených emailových kampaní. Až 30 percentné zvýšenie efektívnosti emailových marketingových kampaní sa premieta do lepších predajných výsledkov spoločnosti. Jedným z nezanedbateľných výsledkov vyššej efektívnosti marketingu spoločnosti Sygic, dosiahnutej prostredníctvom digitálnej platformy spoločnosti IBM, je aj rýchlejšia návratnosť investícií.
„IBM Marketing Cloud automaticky zobrazuje a kvantifikuje spôsoby, ktoré vedú zákazníka k nákupnému rozhodnutiu, a umožňuje Sygicu segmentovať zákazníkov na základe ich záujmu o jednotlivé produkty. Následne Sygicu poradí, ako čo najúčinnejšie osloviť danú skupinu zákazníkov,“ hovorí Branislav Šebo, generálny riaditeľ spoločnosti IBM Česká republika a Slovensko.
Široké portfólio aplikácií spoločnosti Sygic zahŕňa celosvetovo najsťahovanejšiu offline navigáciu pre osobné a nákladné automobily, taxíky a karavany. Súčasťou produktov spoločnosti Sygic sú aj aplikácie, ktoré premenia váš mobilný telefón na zariadenie, ktoré dokáže veľmi rýchlo lokalizovať polohu členov vašej rodiny a vy tak dostanete veľmi rýchlo informáciu, či dorazilo vaše dieťa do školy v poriadku.