V priebehu dnešného doobedia zaznamenala Tatra banka výskyt podozrivej e-mailovej komunikácie, ktorej cieľom je získať citlivé údaje klientov.
Tatra banka sa preto rozhodla proaktívne chrániť svojich klientov a vydáva nasledovné upozornenie:
Tatra banka nikdy od klientov nežiada overenie ich osobných údajov takýmto spôsobom. To sa týka tak e-mailovej, ako aj telefonickej komunikácie.
Na e-mail neodpovedajte ani neklikajte na jeho prílohy alebo linky.
Ak už klienti zadali na podvodnej stránke svoje aktuálne heslo do online bankovníctva, Tatra banka odporúča, aby ho v záujme bezpečnosti ďalej nepoužívali.
Nové heslo si klienti môžu rýchlo a jednoducho vytvoriť v Internet bankingu v nastaveniach svojho profilu. Zároveň Tatra banka pripomína, že vďaka nástroju Karta a čítačka je pre úspešné prihlásenie do Internet bankingu potrebné okrem hesla zadať aj jednorazový kód.