TCL je na Slovensku už známy výrobca televízorov, rovnako sú známe aj mobily tejto značky a k slovu prichádzajú aj ďalšie produkty spotrebnej elektroniky. Na špeciálnej tlačovke TCL ukázalo najnovšie televízory soundbary a ucelený rad inteligentných domácich spotrebičov. Značka TCL prichádza aj so špeciálnou kampaňou.
Hlavná pozornosť bola venovaná novým televízorom s technológiou Mini-LED a QLED a soundbarom. Stratégiou značky je spájať internet vecí a umelú inteligenciu (AI × IoT). Videli sme aj novú aplikáciu TCL Home app. V dobe príprav na Euro 2021 značka predstavuje novú kampaň, ktorá bude bežať naprieč komunikačnými kanálmi a formátmi. Uvedie aj vlastnú aplikáciu pre sieť TikTok a tá bude dostupná na všetkých televízoroch tejto značky.
Pohľad vpred aj vzad
V roku 2020 sa TCL orientovala na stratégiu smart obrazoviek plus pokroky v technológiách a výrobných inováciách. Podľa výskumu spoločnosti Omdia sa podľa predaja TCL za rok 2020 na globálnom trhu televízorov zaradila na tretie miesto a trhový podiel pri televízoroch TCL LCD poskočil na miesto druhé. V Európe dosiahla TCL ako značka televízorov medziročne rástla až o 66%. V každom produkte a inováciách sa odráža aktuálne motto značky „Display Greatness“.
Ucelený rad nových produktov
Novo predstavené produkty sú orientované aj na športových fanúšikov, hráčov hier, milovníkov filmovej a televíznej zábavy. Uvedenie nových modelov televízorov radu C zahŕňa modely C72, C72+ a C82. Model C82 je doplnením pokračujúceho presadzovania technológie Mini-LED, zatiaľ čo C72 a C72+ posilňujú využitie technológie Quantum Dot na novej úrovni. Orientované sú na vysokú kvalitu interaktívnej domácej zábavy v rámci digitálne prepojeného životného štýlu. TCL Europe taktiež predstavila nový soundbar TS8132, ktorý podporuje štandard Dolby Atmos 3.1.2., má samostatný subwoofer s bezdrôtovým pripojením.
V Európe je TCL známa predovšetkým ako značka televízorov, ale presadzuje sa aj v kategórii bielych veľkých spotrebičov, to najmä na trhu Číny. Myšlienka domáceho pohodlia je teraz dôležitejšia než kedykoľvek predtým. TCL pomáha dosahovať ideálne domáce prostredie pomocou s plne integrovaným a prepojeným ekosystémom. Nové produkty zahŕňajú tri chladničky RP 470CXE0, RP318BXE0 a RP 503SXE0, automatické pračky TCL radu P, klimatizácie Ocarina a NZ a ďalšie doplnky, ako sú čističky vzduch Breeva alebo robotické vysávače Sweeva.
Spoločne s týmito novými prírastkami v ponuke TCL spoločnosť vidí veľký prínos v rozšírení technológií inteligentnej domácnosti a prepojených spotrebičov. TCL Europe tak oznámila vývoj úplne novej aplikácie, ktorá umožní ovládať domáce spotrebiče doslova odkiaľkoľvek v prepojení s Wi-Fi a hlasovým ovládaním. TCL Home app poskytne viacero možností ako je ovládanie hlasom, či prinesie ovládacie rozhranie priamo na obrazovku televízora.
Nová európska kampaň značky TCL pre Euro 2021
Nová stratégia „Display Greatness“ sprevádza každý produkt, ale taktiež ďalšie kroky, ktoré značka TCL podniká. TCL má dlhú históriu v podpore športu a v spolupráci s medzinárodnými ambasádormi značky. Po tom čo značka predstavila šesť talentovaných futbalistov ako svojich ambasádorov, bude v apríli ešte pred samotným turnajom Euro 2021 odštartovaná neprehliadnuteľná televízna a digitálna kampaň.
Zúčastni sa projektu TCL Display Greatness Challenge
V spojení s výkopom kampane Euro 2021 TCL Europe vyzve verejnosť, aby aj ona vyjadrila svoje možnosti v projekte TCL Display Greatness Challenge. TCL postaví slávnych ambasádorov proti fanúšikom a to v hre Fortnite. Tento špeciálny okamih pre všetkých športových fanúšikov a hráčov počítačových hier bude prenášaný naživo na rastúcej platforme Twitch, ktorá je dostupná na televízoroch Android TV TCL. Ak sa chcete udalosti zúčastniť, zaregistrujte sa do súťaže na platforme Twitch. Potom sa stretnete so šiestimi ikonickými hráčmi, súčasťou budú rozhovory, talkshow ale i ceny od TCL a aktívne interakcie so všetkými fanúšikmi. Každý zo šiestich streamerov oznámi túto udalosť a dátum štartu samostatne.