Telekom pridal ďalšie formy pomoci: Určené sú rodičom, učiteľom a mladým ľuďom

0

Operátor sa v súvislosti s núdzovými opatreniami snaží uľahčiť každodenný život.

Ako reakciu na súčasnú situáciu zriadil Telekom pre Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie (VUDPaP) bezplatnú krízovú Zelenú linku na čísle 0800 864 883. Tá je k dispozícii rodičom, pedagógom, či tínedžerom v krízových situáciách, ktoré si vyžadujú radu sociálneho mediátora, prípadne psychologickú a špeciálno-pedagogickú intervenciu. Odborníci na linke od 9:00 do 18:00 radia, ako aktuálnu situáciu primerane vysvetliť nielen zdravým deťom, ale aj deťom so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami či zdravotným znevýhodnením.

Telekom špeciálnym príspevkom podporil aj internetovú linku dôvery pre mladých IPčko, v ktorej psychológovia pomáhajú anonymne prostredníctvom chatu a e-mailu mladým ľuďom riešiť ich problémy. Poradňa v týchto dňoch zaznamenala oproti bežnej prevádzke až štvornásobný nárast počtu kontaktov.

Okrem toho Telekom podporil aj Inšpiratívne webináre pre učiteľov, ktoré organizujú Komenského inštitút a Učiteľ Slovenska, v ktorých pôsobí Telekom ako hlavný partner. Webináre povedú inšpiratívni učitelia a absolventi Komenského inštitútu a finalisti ocenenia Učiteľ Slovenska ako je Peter Pallo či známy psychológ a didaktik Robert Čapek. Pomocou online školení pre pedagógov, budú zdieľať svoje nápady ako pristupovať k online vyučovaniu pomocou internetu a ako sa zamerať na žiaka a pritom nezahlcovať samotného učiteľa.

Stále k dispozícii sú aj existujúce aktivity:

Bezplatné volania na linky RÚVZ – Telekom nebude spoplatňovať volania na viac ako 50 takých čísel (v mobilnej i pevnej sieti), ktoré sú uvedené v zozname na webe minv.sk/?tlacove-spravy&sprava=koronavirus-hygienici-posilnili-infolinky. Bezplatné volania platia do odvolania pre zákazníkov programov pevnej linky, všetkých paušálov i predplatených kariet Easy a Juro.

Online tlmočník funguje nonstop – Táto služba je určená pre spoluobčanov so sluchovým postihnutým a počas najbližších dní je poskytované 7 dní v týždni a 24 hodín denne. Ak potrebujú Nepočujúci informácie, zavolať pomoc alebo komunikovať s lekármi, môžu sa obrátiť na špecialistov cez aplikáciu Skype a vyhľadať kontakt „onlinetlmocnik“.

Zdroj: Telekom

Prečítajte si aj:

Telekom, Orange a O2: Predajne operátorov fungujú v obmedzenom režime

O autorovi

Mobilné zariadenia, aplikácie, hry a konzoly pozorne sledujem od ich uvedenia na trh. Okrem toho sa špecializujem na operačné systémy, zaujímavé služby, najnovšie gadgety a trendy budúcnosti. Publikujem od roku 2006, kontaktovať ma môžete na roman@touchit.sk

Pridaj komentár

Objednajte si ročné predplatné časopisu TOUCHIT, teraz s užitočnou príručkou
Začíname so smartfónom.Iba za 22,99 €.
Kliknite a zistite viac>>