Telekom vylepšil zákaznícky portál Môj Telekom a rozšíril ho o funkcie, ktoré môžu zákazníci využívať pri online administrácii svojich produktov a služieb.
Môj Telekom od pondelka, 30. mája, ponúka niekoľko noviniek. Má modernejší dizajn, ktorý je navyše responzívny – prispôsobí sa typu zariadenia a veľkosti displeja tak, aby bolo jeho používanie čo najpohodlnejšie.
Po novom si tiež každý používateľ môže úvodnú obrazovku nastaviť podľa vlastných preferencií – zvoliť si, čo chce po prihlásení vidieť, upraviť rozloženie prvkov a tiež nahrať si svoje vlastné pozadie.
Zákazníci si na portáli môžu administrovať mobilné a fixné služby, kontrolovať spotrebu, prezerať alebo uhradiť faktúry a tiež meniť doplnkové služby mobilnej a fixnej siete. Možné je tiež zadať akúkoľvek otázku či požiadavku týkajúcu sa mobilných alebo fixných služieb.
V prípade, že zákazník vopred písomne vyjadril svoj súhlas, môže na portáli Môj Telekom delegovať administráciu služieb aj na iných používateľov, napríklad svojich rodinných príslušníkov a podobne. Rovnako na základe takéhoto súhlasu môže využívať elektronický podpis zmluvných dokumentov. Na diaľku a odkiaľkoľvek si tak bez potreby osobne navštíviť predajňu môže aktivovať nové služby alebo vykonávať iné zmeny, na ktoré je potrebný písomný súhlas.