Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Telekom 1. marca uvedie ďalší zo série spotov s Petrom Saganom. Predstaví v ňom nový štýl svojej komunikácie a grafické prvky, ktoré budú vizuálne prepájať kampane operátora v tomto roku.

Nová kreatíva priamo nadväzuje na aktivity Telekomu v oblasti budovania najrýchlejšej 4G siete, rozširovania optickej siete a produktových inovácií.

„Touto formou komunikácie chceme ešte viac posilniť našu pozíciu technologického lídra a inovátora. Veľmi dobre si však uvedomujeme, že bez našich zákazníkov, ich potrieb a túžob, by celá táto naša snaha bola zbytočná. Sme presvedčení, že len spojenie človeka s technológiami dáva inováciám  a moderným technológiám zmysel a že len spolu môžu dosahovať nemožné,“ povedala Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu:

„V novom spote pracujeme s netradičnou formou, netradičným settingom, novým packshotom, ale už tradične s Peťom Saganom. Divák sa ocitne na futuristickej narodeninovej párty, na ktorú Peťo práve prišiel. Párty, na ktorej je všetko iné, ako by sme čakali, ukazuje, že aj Telekom chce čoraz viac robiť veci inak, inovatívne,“dodáva Drahomíra Juríková.

V novej kampani dopĺňa Telekom prísľub svojej značky novým hashtagom #nicniejenemozne.

Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Slovak Telekom
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Jakub Kuvik, Ivan Zemanovič, Veronika Holaňová, Eduard Drexler
Copywriter: Roman Hríbik, Martin Krafčík, Roman Krmášek,
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account manažér: Tatiana Hrutková, Kamil Gróf
Režisér: Roman Valent
Produkcia: Hitchhiker Films