Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Januárové predstavenie služby SmartHome sa po pár týždňoch objaví aj v mediálnej kampani Telekomu.

Kto by však čakal, že inovatívne „vychytávky“ do každej domácnosti predstaví Peter Sagan alebo iná v médiách frekventovaná tvár, asi ostane prekvapený.

Telekom vsadil tentokrát na úplne nové tváre a rovnako ani dej spotu sa neodohráva v štýle ostatných „sci-fi“ kampaní. Operátor vsadil na autenticitu slovenského vidieka a charakteristické črty bežného ľudu. Hlavným hrdinom komunikácie je domácnosť, ktorá predbehla dobu.

Tým Telekom zachoval na pozadí svojej komunikácie podtón trvalého pozicioningu „trusted innovator“ (dôveryhodný inovátor).

Nová kampaň zobrazuje situáciu, keď si mladá rodina zavedie do svojej domácnosti službu SmarHome. Okrem toho, že sa im žije pohodlnejšie a na starosti o bezpečnosť bývania môžu zabudnúť, ich domov sa stane témou pouličných diskusií.

Služba SmartHome totiž  prináša pre mnohých ešte nepoznaný domáci kamerový systém, diaľkové ovládanie elektriny a spotrebičov, dymový, dverový a pohybový senzor. Tým pádom, že najmä staršie generácie o takom niečom iba počuli, stáva sa táto progresívna rodina objektom malej závisti, ale aj obdivu.