Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Takmer šesť miliónov eur uviazlo medzi obchodmi Tesco a držiteľmi karty Clubcard.  Práve túto sumu predstavujú zľavové kupóny, ktoré si zákazníci zabudli uplatniť v obchodoch Tesco za posledné dva roky. Dnes si môžu svoje zľavy a clubcard body skontrolovať kedykoľvek online, zabudnuté či stratené kupóny si doma vytlačiť a uplatniť ich v obchodoch Tesco.   

Spoločnosť Tesco na Slovensku spustila Môj Clubcard účet. Online správcu, vďaka ktorému si môžu držitelia karty kedykoľvek skontrolovať stav svojho Clubcard konta. Zistiť aktuálnu výšku bodov, pozrieť počet a typ svojich ešte neuplatnených zľavových kupónov, teda nečakať na svoje štvrťročné zúčtovanie, ktoré spoločnosť zasiela poštou.

„Môj Clubcard účet je ďalším krokom bližšie k zákazníkom Tesco. Svoje Clubcard výhody budú mať plne pod kontrolou. V prípade, že stratia svoj zľavový kupón môžu si ho znova vytlačiť a uplatniť,“ vysvetľuje Peter Siváček, manažér Tesco zodpovedný za vernostný program Clubcard.

Vďaka Môj Clubcard účtu zákazníkom ubudla i administratíva spojená so spravovaním  Clubcard konta. Prostredníctvom pár klikov môžu požiadať o náhradnú kartu, zvoliť spôsob akým získavajú pravidelné zúčtovanie alebo upravovať svoje osobné údaje.

Zaregistrovať a spravovať Môj Clubcard účet je jednoduché. Stačí navštíviť webstránku www.clubcard.sk, kliknúť na Môj účet Clubcard a prejsť jednoduchou registráciou.

„Presunutím vernostného programu do online priestoru Tesco potvrdilo svoju povesť maloobchodného inovátora na slovenskom trhu,“ hovorí ďalej Peter Siváček. Naráža tým na spustenie donáškovej služby Tesco Potraviny domov alebo zavedenie samoobslužných pokladníc.

Vernostný program Clubcard patrí medzi najúspešnejšie vernostné programy na Slovensku. Aktuálne eviduje viac ako milión aktívnych Clubcard kont. Majitelia karty Clubcard za každé jedno minuté euro získava jeden bod. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktorými môže platiť v rámci obchodov Tesco. Na Slovensku každý rok Tesco zašle Clubcard odmeny v hodnote viac ako 12 miliónov eur.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.