Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Najväčšieho virtuálneho operátora na slovenskom a českom trhu Tesco mobile povedie Jan Semotán (40). Ako generálny riaditeľ sa zameria na strategický rozvoj, predovšetkým v oblasti online komunikácie a prepojenie Tesco Mobile s existujúcimi platformami, ako je napríklad vernostný program TescoClubcard.

Jan Semotán má za sebou viacero manažérskych pozícií v rámci spoločnosti Tesco, naposledy pracoval ako formátový manažér hypermarketov pre Slovensko a Českú republiku.  V novej pozícii by chcel zúročiť svoje dlhoročné vedomosti z oblasti retailu a prepojenia komunikácie s jednotlivými obchodmi.

Chceme sa viac sústrediť na prechod našich služieb do online prostredia, či už v komunikácii so zákazníkom alebo v oblasti ponuky personifikácie našich služieb. Veľký potenciál vidím aj v užšej spolupráci s vernostným programom Tesco Clubcard,“ vysvetľuje Jan Semotán.

Jan Semotán vyštudoval andragogiku na Univerzite Jána Ámosa Komenského v Prahe. Vo voľnom čase sa venuje čítaniu, plávaniu a cyklistike. Nielen vo svojom pracovnom živote  sa riadi mottom: Správaj sa k druhým tak, ako chceš, aby sa správali oni k tebe.

Značky: