Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek.
Reťazec Tesco opäť zlepšuje službu Tesco Online nákupy, v rámci ktorej teraz ponúka aj doručenie nákupu v deň objednávky. Novinka je aktuálne k dispozícii v Bratislave a čoskoro už vo všetkých dovozových lokalitách. Online nákupy s Tescom ponúkajú naprieč Slovenskom najširší sortiment potravín i ďalších výrobkov. Zákazníci oceňujú, že reťazec priebežne rozširuje zoznam lokalít, kam vám nákup doručí.
Tesco na Slovensku už 25 rokov prináša každý deň niečo navyše – pre zákazníkov, kolegov, komunity i celú planétu. Obľúbenosť online nakupovania so službou Tesco Online nákupy neustále rastie a možnosť nakupovať z pohodlia domova využíva čoraz viac ľudí. Podľa výsledkov reprezentatívneho prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka (v pomernom vyjadrení ide o 19 % respondentov).
Prínosom služby Tesco Online nákupy je úspora času, ale aj možnosť plánovať si nákupy vopred, z pohodlia a bezpečia domova a mať tak rozpočet domácnosti pod kontrolou. Počet zákazníkov, ktorí si nákupy plánujú vopred, vzrástol v desaťročnom porovnaní z 54 % už na 66 %, ukázal prieskum NMS Market Research.
Tesco navyše ponúka najširší sortiment vyše 15-tisíc obľúbených produktov za rovnaké ceny ako vo svojich kamenných obchodoch. Cena i kvalita týchto produktov sú rovnaké ako pri osobnom nákupe. O ich výber sa starajú vyškolení kolegovia, tzv. pickeri, ktorí sú imaginárnymi očami aj rukami zákazníka. Novinkou je, že zákazníci si môžu odteraz nechať doručiť svoj nákup v deň objednania.
„Naším cieľom je poskytnúť všetkým zákazníkom tú najvyššiu možnú kvalitu a najkomfortnejšie služby. Preto je pre nás dôležité neustále zlepšovať naše služby pre zákazníkov, aby si mohli rýchlo a bez problémov nakúpiť potrebné výrobky z pohodlia a bezpečia domova. V Tescu sme teraz zašli ešte o krok ďalej z pohľadu neustáleho zlepšovania služby Tesco Online nákupy – nakupujúcim prinášame možnosť doručenia ich nákupu ešte v deň objednávky. Mám veľkú radosť z predstavenia našej novinky, pretože je odpoveďou na neustále sa vyvíjajúce potreby a preferencie našich zákazníkov. Doručenie ešte v deň objednávky je aktuálne dostupné v rámci Bratislavy. Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek,“ povedal Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku.
Rovnako tak budú môcť zákazníci v hlavnom meste po novom využiť aj zlepšenú službu Klikni&Vyzdvihni. Po vytvorení a zadaní online nákupu si ho budú môcť vyzdvihnúť vo zvolenom čase vo vybranom obchode Tesca – a to všetko v Bratislave už aj v rovnaký deň.
Služba online nakupovania Tesco dokáže pružne reagovať na meniace sa potreby slovenských zákazníkov. Svedčia o tom aj zmeny, ktorými služba v poslednom čase prešla:
- Zdvojnásobenie kapacity pre online nákupy v spolupráci s externým logistickým partnerom.
- Rozšírená dostupnosť online nakupovania (nové lokality ako napríklad Trenčín, Banská Bystrica, Poprad, Dunajská Streda, Brezno či Liptovský Mikuláš). Na rozširovaní dostupnosti služby Tesco neustále pracuje.
- Ešte širšia ponuka nepotravinového tovaru o nový sortiment potrieb pre domácnosť, papiernictva, malých domácich elektrospotrebičov a elektrických výrobkov pre osobnú starostlivosť, batérie, žiarovky či hračky pre deti.
- Služba Tesco Online nákupy sa stala dôležitou pomocou pre zákazníkov v čase koronakrízy – napríklad aj pre mnohých nakupujúcich, pre ktorých bolo náročné ísť si nakúpiť do obchodu práve v tom najhoršom období pandémie. V medziročnom porovnaní (marec 2020 – marec 2021) narástol počet objednávok zhruba o 170 %.
- Tesco Online nákupy sú v súčasnosti k dispozícii viac ako 2,8 milióna zákazníkov na Slovensku, resp. 1,1 milióna domácností.
- V Tescu myslíme na ochranu životného prostredia a planéty – možnosť doručenia nákupu bez plastových tašiek.
- Čerstvosť a garancia kvality, na ktorú sa môžu zákazníci pri online nákupe spoľahnúť za každých okolností.
Služba Tesco Online nákupy sa bude na základe potrieb zákazníkov aj naďalej zlepšovať, aby bolo nakupovanie pre nich ešte príjemnejšie a pohodlnejšie.