Začneme jednoducho – cena testovaného vozidla je 26 490 Eur. To je na takéto veľké a dobre vybavené auto veľmi dobrá cena. 

Testovaný Renault Kadjar má objem motora 1197 cm3 a maximálny výkon 96 kW. Prevodovka je 7-stupňopvá, automatická. Farba, ktorú vidíte na fotografiách a vo videu sa nazýva čierna Etoile.

Auto je to dosť dynamické, automatická prevodovka má mierne oneskorenie po zaradení prvého rýchlostného stupňa do okamihu pohnutia sa. Veľký je aj batožinový priestor, vyhotovenie interiéru je s červeným prešívaním.

Vo výbave nájdete elektronický stabilizačný systém ES C s protišmykovým systémom ASR a kontrolou nedotáčavosti CSV. Tiež je tu systém kontroly tlaku vzduchu v pneumatikách, Bočné airbagy chránia hlavu a hrudník na strane vodiča aj spolujazdca. K dispozácii máte klasický tempomat, prípadne obmedzovať rýchlosti, zapína sa pre Renault typicky prepínačom, ktorý nie je umiestnený na palubnej doske. Na to si treba zvyknúť.

Centrom IT výbavy je palubný počítač so stredovým multifunkčným farebným 7-palcovým TFT displejom. Z ďalšej IT výbavy je tu  systém rozpoznávania dopravných značiek s varovaním v prípade prekročenia povolenej rýchlosti a kompletné prispôsobenie centrálneho displeja a palubnej dosky. To považujeme za najväčšiu výhodu tohto automobilu zo stránky IT.

Vonkajšie spätné zrkadlá sú vo farbe karosérie, strieborné lišty sú okolo bočných okien. Našli sme dažďový a svetelný sensor, predné a zadné parkovacie senzory a dvojzónovú automatickú klimatizáciu.

V celkovom hodnotení je to zo stránky IT výbavy dobre vybavené auto za rozumnú cenu.

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.