Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Hyundai Motor bude pretekať s ELANTROU N TCR, i30 N TCR a i20 N na 49. ročníku ADAC TOTAL ,Nürburgring 24 hodín‘ v nemeckom Nürburgu. Ide o debut vozidiel ELANTRA N TCR aj i20 N na vytrvalostných pretekoch Nürburgring.

Rovnako ako v minulom roku bude Hyundai Motor vysielať naživo celé preteky a poskytne dva uhly vrátane palubnej kamery. Priamy prenos bude k dispozícii na www.hyundai-n.com od 15:30 hod. 5. júna až do 15:30 hod. 6. júna.

Ide už o šieste priame vystúpenie značky N na ‚Nürburgring 24 hodín‘. Vzťah medzi značkou N a Nürburgringom je hlboký. Názov N si svoje meno odvodzuje od Nürburgringu, kde spoločnosť Hyundai Motor prevádzkuje technické centrum, ako aj od výskumného a vývojového centra Namyang v Kórei. Nürburgring predstavuje náročnú skúšobnú pôdu pre všetky vysokovýkonné vozidlá značky N.

Vodiči Marc Basseng, Manuel Lauck a Moritz Oestreich budú pretekať na ELANTRE N TCR na svojej prvej jazde do 24 hodín. Po minuloročných pretekoch sa snažia o prvenstvo vo svojej triede VELOSTER N TCR.

Na i30 N TCR budú jazdiť Luca Engstler, Jean-Karl Vernay a Hendrik Still. Vodič WTCR Engstler bol na podujatí 2020 súčasťou tímu i30 N TCR. Vernay tiež preteká vo FIA WTCR a PURE ETCR a bude to jeho prvá jazda na ‚Nürburgringu 24 hodín‘, ale posledné tri sezóny závodil v šprintérskych pretekoch WTCR na trati s rôznymi výrobcami.

Medzitým sa za volantom i20 N (trieda SP2T) vystriedajú Marc Ehret, Kai Jordan, Markus Lungstrass a Guido Naumann.

Pripútajte sa a zažite viac zábavy so značkou N

V rámci príprav na preteky zverejnil Hyundai video „Buckle Up for N“, ktoré propaguje jeho účasť na „Nürburgring 24 hodín“ a na ďalších nadchádzajúcich motoristických podujatiach vrátane FIA ​​WTCR v Nemecku a WRC na Sardínii, ktoré sa budú konať v sezóne 2021 v ten istý víkend. Video zobrazuje ľudí v každodenných situáciách – sediacich za stolom v zasadacej miestnosti, na verande v hojdacom kresle, za stolom v luxusnej reštaurácii a v stánku so záchodom – pripútaných šesťbodovým pretekárskym postrojom. Podčiarkuje tak univerzálne posolstvo „Driving Enthusiasm“, ktoré je jadrom značky N.

Vďaka propagačnému videu „Buckle Up for N“ a podobne zmýšľajúcemu marketingu v sociálnych sieťach si spoločnosť Hyundai Motor kladie za cieľ budovať uznanie značky N u nadšencov jazdy, najmä takzvanej generácie MZ, ktorí sú pre automobilový priemysel strategicky významní a majú nespochybniteľný vplyv na formovanie kultúry a trendov.

„S každými pretekmi budujeme vzrušujúci vysokovýkonný obraz značky N a reputáciu spoločnosti Hyundai ako šampióna motoršportu,“ uviedol Thomas Schemera, výkonný viceprezident a globálny marketingový riaditeľ spoločnosti Hyundai Motor Company.

Viceprezident a vedúci oddelenia pre správu značiek N a divízie Motorsport spoločnosti Hyundai Motor Company, Till Wartenberg, dodal: „Zatiaľ čo sa N-adšenci nebudú môcť tento rok k nám pridať na trati, postaráme sa o to, aby im nechýbala akákoľvek zábava a to tým, že na svojich obrazovkách budú vidieť vzrušenie prostredníctvom online prenosu z 24-hodinového závodu Nürburgring.“

Pretekárska dráha je jedným z hlavných silných bodov pre vozidlá značky N, vďaka čomu môžu zákazníci zažiť vzrušenie z jazdy na trati aj na otvorenej ceste. V technickom centre spoločnosti Hyundai na Nürburgringu sa realizuje veľká časť technického vývoja spoločnosti N a nepretržitej optimalizácie. Účasť na pretekoch „Nürburgring 24 hodín“ poskytuje ideálnu platformu na preukázanie konkurencieschopnosti spoločnosti a technickej dokonalosti značky N.

Od svojho debutu v roku 2013 si značka N vybudovala horlivé pokračovanie vďaka víťaznej kombinácii každodenných športových automobilov a rýchlemu nárastu rally a zákazníckych pretekov. Spolu s divíziou Hyundai Motorsport zaznamenala značka N víťazstvá a pódiové umiestnenia na viacerých pretekoch, vrátane FIA ​​World Rally Championship, FIA World Touring Car Cup, IMSA Michelin Pilot Challenge a Nürburgring 24 Hours. Rozhodnutie spoločnosti Hyundai zúčastniť sa tento rok na úvodných elektrifikovaných pretekoch PURE ETCR bude svedectvom pripravenosti spoločnosti na elektrizujúce preteky, ako aj jej záväzku zaujať odvážne stanovisko v úsilí o elektrifikáciu v priemysle.

Spoločnosť Hyundai Motor nedávno uviedla na trh úplne nové horúce SUV KONA N a pokračuje v aktívnom rozširovaní svojich radov N a N Line. Príchod nových modelov N a N Line bude obsahovať varianty v každom významnom segmente vozidiel, ktoré vyhovejú potrebám všetkých typov automobilových nadšencov.

Značky: