Slovenská technologická spoločnosť FaceMedia bodovala minulý týždeň na výstave Viscom Show 2016 vo Frankfurte nad Mohanom. S produktom Smart Display získala prestížne medzinárodné ocenenia a uznania za vizuálnu komunikáciu.
Produkt Smart Display je detailne prepracovaný stojan s interaktívnym displejom, ktorý zobrazuje cielenú reklamu. Integrovaná kamera zároveň rozpoznáva a vyhodnocuje tváre, pohlavie, vek a emócie návštevníkov predajní. Vyhodnotené dáta sú v reálnom čase analyzované. Umožňujú predajcom rýchly prehľad o atraktívnosti príslušného miesta a aktuálnej spokojnosti ich zákazníkov.
Ide o elegantné prepojenie dvoch kľúčových činností v rámci komunikácie v interiéroch predajní a zvyšovania zákazníckej spokojnosti v jednom, plne integrovanom digitálnom displeji. Predná stena stojana upravená do dizajnu klienta je magnetická. Táto mechanika umožňuje jej jednoduchú výmenu a prepoužitie stojana pri rozličných typoch komunikácie.
Takýto typ cielenej komunikácie zvyšuje efektivitu reklamných kampaní, pomáha zvyšovať tržby v kamenných predajniach a monitorovať zákaznícku skúsenosť. Smart Display doposiaľ zaujal napríklad bavorskú automobilku BMW, testuje ho tiež švajčiarska značka Lindt.
Spoločnosť FaceMedia získala okrem ceny za produkt aj špeciálne ocenenie za inovatívny prístup v komunikácii “To store”. Kampaň “Inšpirátor sporenia” bankového domu ČSOB s analýzou spotrebiteľského správania je ďalším z príkladov použitia technológie detekcie tváre a postavy vyvinutej vo FaceMedia.
Prieskum ČSOB o sporení Slovákov: Muži sa zaujímajú o sporenie viac ako ženy