Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vzhľadom na krízové opatrenia vlády v súvislosti so šírením koronavírusu UNIQA až do odvolania uzatvára väčšinu svojich kontaktných miest, vrátane klientského centra ústredia na Krasovského 15 v Bratislave. Aktuálnu dostupnosť jednotlivých pobočiek si môžete pozrieť na webe: https://www.uniqa.sk/kontakt/.

Týmto preventívnym opatrením chce UNIQA v čo najväčšej miere prispieť k ochrane zdravia klientov a pracovníkov a obmedzením fyzického kontaktu medzi ľuďmi pomôcť zastaviť šírenie infekcie.

Klienti môžu kontaktovať call centrum UNIQA na čísle (+421) 2 32 600 100 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00 hod alebo na poistovna@uniqa.sk. Telefonicky alebo mailom sa tiež môžu obrátiť na svojho sprostredkovateľa poistenia. Poistnú udalosť môžu nahlásiť pohodlne z domova na našom webe: https://skody.uniqa.sk/ alebo ju nahlásiť telefonicky.

Uzatvorené bude aj pracovisko pre obhliadky motorových vozidiel na centrále Krasovského 15 v Bratislave. Pracovníci UNIQA budú klientov kontaktovať telefonicky na číslach, ktoré klienti uvedú v oznámení o nahlásení poistnej udalosti a dohodnú sa s nimi na ďalšom postupe.

Kvôli minimalizácii osobného kontaktu so zákazníkom budú aj fyzické prehliadky škôd až do odvolania fungovať takisto v obmedzenom režime: U bežných škôd bude UNIQA žiadať od zákazníka fotodokumentáciu. Ak bude nevyhnutná obhliadka, likvidátor sa dohodne s klientom na jej vykonaní v závislosti od toho, nakoľko je poistná udalosť  urgentná. V prípade nutnosti obhliadnuť škodu osobne pracovníkom UNIQA nie je požadovaná fyzická prítomnosť zákazníka, postup bude náš pracovník koordinovať s klientom telefonicky.

Asistenčná služba k jednotlivým poisteniam nie je nijako obmedzená a klientom je k dispozícii 24 hodín denne. Aj napriek mimoriadnym opatreniam zabezpečuje UNIQA plynulý chod spoločnosti a v maximálnej miere sa snaží, aby to klienti aj napriek mimoriadnym opatreniam pocítili čo najmenej.

Značky: