Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť UPC Česká a Slovenská republika, vedúci poskytovateľ inovatívnych digitálnych služieb televízie, internetu a telefónie v Českej republike a na Slovensku, evidovala významný rast digitálnych služieb na konci tretieho kvartálu 2016. Celkový počet zmlúv na jednotlivé služby na konci septembra 2016 dosiahol 1,483 000, čo je o 40,900 zmlúv viac oproti rovnakému obdobiu minulého roku.

  • 1,483 000 predaných digitálnych služieb na konci tretieho kvartálu, o 40,900 viac ako pred rokom
  • UPC služby v Českej a Slovenskej republike sprístupnené v celkovo 1,947 500 domácnostiach, čo je o 96,500 viac než pred rokom (o 57,200 domácností viac v ČR a 39,300 domácností viac v SR)
  • Rozšírenie infraštruktúry – 5-ročný investičný plán zameraný na rozšírenie širokopásmovej infraštruktúry o stovky tisíc nových domácností
  • Uvádzanie inovatívnych TV a internetových služieb – uvedenie funkcie Spätné vzhliadnutie, rozširovanie ponuky videotéky MyPrime, výrazné rozšírenie ponuky HD a SD programov, uvedenie internetovej služby Wi-Free
  • Integrácia prevádzok UPC v Českej republike a Slovenskej republike úspešne pokračuje

Počet zákazníkov na konci septembra 2016:

InternetTVDigitálne domácnosti
591,600659,6001,947,500
Zmena v porovnaní

s 3. kvartálom 2015

+ 18,200

Zmena v porovnaní

s 3. kvartálom 2015

+ 22,000

Zmena v porovnaní

s 3. kvartálom 2015

+ 96,500


Martin Miller, generálny riaditeľ UPC Česká a Slovenská republika:

Spoločnosť UPC na konci tretieho štvrťroka 2016 úspešne pokračovala v integrácii českej a slovenskej prevádzky, čoho súčasťou bolo aj zvyšovanie kvality zákazníckej skúsenosti a rozširovanie dostupnosti našich služieb pre ďalšie domácnosti v obidvoch krajinách. Ide o veľmi významné a vzrušujúce obdobie pre našu spoločnosť. Náš ambiciózny investičný plán prispeje zároveň k rastu ekonomík a konkurencie na trhu v obidvoch krajinách, čo vytvorí priestor pre ďalšie skvalitnenie služieb v Českej republike a na Slovensku.

Rastúci záujem o digitálne služby

Spoločnosť UPC evidovala k 30. septembru 2016 celkovo 591,600 užívateľov internetových služieb, teda až o 18,200 viac ako rok predtým. Bezpochyby k tomu prispelo aj výrazné zvýšenie prenosových rýchlostí na Slovensku v uplynulom období až do 500 Mbit/s, resp. až do 400 Mbit/s v Českej republike. Nárast zaznamenala aj v segmente televíznych služieb, kde evidovala 659,600 služieb, čo medziročne predstavuje nárast o 22,100 služieb. Zvýšený rast záujmu o internetové a televízne služby je taktiež výsledkom expanzia digitálnych služieb v nových lokalitách, resp. modernizácie siete a uvedenie triple play služieb v desiatke nových lokalít v obidvoch krajinách.

Inovácie do digitálnej zábavy podporujú rast

V treťom štvrťroku spoločnosť UPC pokračovala v uvádzaní inovácií a výraznom rozširovaní programovej ponuky na českom aj slovenskom trhu. Divácky najatraktívnejšie bolo uvedenie funkcie TV Archív, ktorá umožňuje sledovať obľúbené programy až 7 dní dozadu. Okrem rozširovania interaktívnej Horizon TV, ktorá ponúka desiatky staníc v HD kvalite, programová expanzia neobišla v druhom štvrťroku ani mobilnú televíziu Horizon Go. Výrazne bolo obohatené taktiež portfólio videotéky MyPrime, prostredníctvom ktorej môžu zákazníci sledovať online viac až 2000 filmových a seriálových titulov rôznych žánrov.

Investície do digitálnej infraštruktúry

Na konci 3. kvartálu počet domácností v Českej a Slovenskej republike s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu prekročil 1,947 500, čo je o 96,500 viac než pred rokom.  Počas uplynulého obdobia spoločnosť UPC výrazne investovala do modernizácie siete a pokrytia domácností s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu.

Integrácia úspešne pokračuje

Spoločnosť UPC v treťom štvrťroku úspešne pokračovala v integrácii českej a slovenskej prevádzky, ktorá sa začala v apríli 2016. Zlúčením vznikla spoločnosť, ktorá na obidvoch trhoch pokrýva takmer 2 milióny domácností a 980,400 zákazníkov, ktorí využívajú viac ako 1,6 milióna služieb (údaje zahrnujú aj satelitné video služby). Redefinovanie prevádzkovej štruktúry je súčasťou úsilia spoločnosti UPC zvýšiť zameranie na zákazníka, urýchliť prinášanie inovatívnych produktov a posilniť pozíciu českej a slovenskej prevádzky na obidvoch trhoch.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.