Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V roku 2016 opäť sleduje spoločnosť GfK dianie na slovenskom bankovom reklamnom trhu.

Najviditeľnejšie  boli reklamné kampane VÚB banky – Hypotéka s príspevkom, za ktorou nasledovala  Odmena za vernosť.  „Naša spoločnosť GfK už desiaty rok pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb. Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu GfK Banking ATS máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu. Tieto jedinečné dáta sú k dispozícii každý mesiac ako voľnopredajná štúdia s týždenným reportingom, ktorý využíva moderný interaktívny online portál,“  hovorí Július Filo, Sector Leader Financial Services a Technology, GfK Slovakia.

V prvom štvrťroku 2016 bolo do vysielania nasadených 22 kampaní od 12 bánk. Celkovo môžeme za najlepšie kampane tohto štvrťroka označiť kampane dvoch bánk – VÚB banky a Poštovej banky. Jasným lídrom v spontánnej znalosti je VÚB banka, ktorej reklamnú kampaň s Petrou Polnišovou a rybkou v akváriu si vybavilo  20 percent ľudí.

Kampaň Výpredaj pôžičiek od Poštovej banky dokázalo najviac ľudí správne priradiť k značke – až 98 percent cieľovej skupiny, ktorí videli túto reklamu, správne identifikovali Poštovú banku. Kampani Poštovej banky sa tiež najlepšie podarilo odkomunikovať aj posolstvo reklamy, ktoré správne identifikovalo až 70 percent.

Značky: