Najznámejšia slovenská streamovacia služba Voyo zaznamenala ďalší významný míľnik, keď pokorila hranicu 400 000 predplatiteľov na českom a slovenskom trhu.

Exkluzívny obsah, obľúbené televízne programy v predstihu, atraktívne športové prenosy naživo aj zo záznamu, či knižnica plná filmov a seriálov z lokálnej aj svetovej produkcie – to všetko zlákalo na platformu Voyo na slovenskom a českom trhu dokopy už viac ako 400 000 spokojných predplatiteľov. Tí v priemere strávia využívaním služby viac ako 12 hodín týždenne. Jeden z najambicióznejších počinov tuzemskej audiovízie má za cieľ do roku 2026 dosiahnuť na Slovensku a v Česku hranicu milióna predplatiteľov

„To, ako rýchlo sa darí dosahovať naše ambiciózne ciele, dokazuje, že naša cesta k používateľom cez prémiový lokálny obsah v kombinácii s najpestrejšou ponukou českých a slovenských filmov či špičkových akvizičných titulov, bola správnou voľbou,“ hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza a pokračuje: „Veľká vďaka patrí nielen všetkým, ktorí pracujú na tom, že je Voyo tým, čím je, ale hlavne našim používateľom. Potvrdzuje sa nám, že ideme správnou cestou a zároveň je to pre nás záväzok nepoľaviť z náročných kritérií, ktoré sami sebe nastavujeme.“ 

Predplatitelia na Voyo najviac oceňujú možnosť sledovať obsah kedykoľvek a kdekoľvek, úplne bez reklám, ako aj exkluzívne predpremiéry obľúbených TV programov či prémiový Voyo obsah. Platforma ponúka množstvo najnovších česko-slovenských filmov a seriálov. Nechýba ani široká ponuka zahraničných filmov, seriálov a reality šou s dabingom, a hlavne exkluzívny obsah pod značkou Voyo Originál

Historicky prvou minisériou z dielne Voyo Originál bol Prípad Roubal režisérky Terezy Kopáčovej. Ten získal dve nominácie na Českého leva. Nasledovali ho nemenej úspešné série Guru, komediálna Národná hádzaná, mimoriadne rezonujúca Iveta, alebo strhujúci príbeh Dievča menom Jitřní záře.

V budúcom roku ponúkne Voyo, exkluzívne pod značkou Voyo Originál, napríklad pokračovanie úspešnej minisérie Iveta, akčný triler Extraktori, či komediálny seriál Sex O’Clock. Ešte v tomto roku sa môžu predplatitelia tešiť na komediálny seriál Gumy s Richardom Krajčom a Davidom Švehlíkom v hlavných rolách. Čoskoro sa na platformu dostane aj jeden z najočakávanejších projektov – miniséria Kráľ Šumavy: Fantóm temného kraja, ktorú natáča jeden z najúspešnejších českých režisérov David Ondříček. Ondříčkov predchádzajúci, cenami ovenčený film Zátopek má Voyo v ponuke od 19. septembra, kedy by manželia Zátopkovci oslávili sté narodeniny. O týždeň neskôr pribudol napríklad film Posledné preteky. Ešte tento rok uvedie Voyo populárnu športovú komédiu Vyšehrad: Fylm

Tento rok Voyo rozšírilo svoje značky prémiového obsahu, okrem exkluzívnych Voyo Originálov tak predplatitelia v ponuke platformy nájdu tituly označené ako Voyo Špeciál, napríklad v podobe úspešného stand-up comedy špeciálu komičky Simony Salátovej s názvom Simona: Donaha!, či Voyo Film v podobe skvelej komédie Po čem muži touží 2.  

„Voyo chce stáť vedľa tých najväčších hráčov na trhu ako najsilnejšia lokálna služba, ktorá ponúka používateľom najviac domácich filmov a seriálov. Je celosvetovým trendom, že si domácnosti predplácajú viac SVOD služieb. Očakávame, že v roku 2025 to budú v priemere tri služby a Voyo chce byť jednou z nich,“ uzatvára Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza. 

Voyo bude aj naďalej prinášať naživo všetky zápasy domácej futbalovej ligy Fortuna ligynajatraktívnejšie stretnutia najvyššej českej futbalovej a hokejovej ligy. Ponuku dopĺňajú galavečery špičkových MMA organizácií ako UFC a Bellator, priame prenosy napínavých zápasov z tenisových turnajov ATP Tour 250, či z najprestížnejšej hokejovej súťaže na svete NHL. Súčasťou slovenského Voyo sú tiež streamy prémiových športových staníc Nova Sport 1 a 2 s čoraz populárnejšími šípkarskými turnajmi, francúzskou futbalovou Ligue 1, či s pohárovými súťažami z Veľkej Británie a Nemecka – FA Cup, Carabao Cup a DFB-Pokal.

V septembri 2022 Voyo potvrdilo svoje prvenstvo v spontánnej znalosti medzi streamovacími službami na Slovensku, keď nadviazalo na úspech z mája tohto roku a opäť tak predstihlo celosvetových gigantov ako Netflix a HBO Max. Výsledky vychádzajú z kvantitatívneho online prieskumu zameraného na značku Voyo. Uskutočnila ho nezávislá agentúra 2muse v období od 19. augusta do 4. septembra 2022 na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa. 

Značky: