Hashtagy môžu pomôcť s jednoduchším vyhľadávaním dobrých miest. 

Spoločnosť Google chce používateľom máp uľahčiť hľadanie nových miest, ktoré sú pre nich nejakým spôsobom zaujímavé. Pomôcť majú hashtagy, ktoré v posledných dňoch umožnila využívať pri hodnotení jednotlivých podnikov.

Najnovšie sa tak budú dať ľahšie vyhľadať podniky podľa zamerania či podľa toho, čo v nich ponúkajú. V recenzii postačí použiť hashtagy opisujúce jedlo či nápoj, ktorý ste si vychutnali. Využívanie hashtagov nie je zo strany spoločnosti obmedzené, no ideálne je, aby boli nápomocné. Užitočné hashtagy môžu vyzerať napríklad aj takto – #vegetarian, #steak či #greatdessert.

Využívanie hashtagov samozrejme nie je limitované iba na podniky podávajúce jedlo a nápoje. Ich využitie je absolútne neobmedzené naprieč spektrom všetkých druhov biznisov. Novinka je momentálne dostupná iba pre používateľov Androidu. Kedy ju dostanú aj používatelia operačného systému iOS, je otázne.

Zdroj: PhoneArena

Prečítajte si aj:

Google Mapy dostávajú novú kartu pre MHD. Prichádza aj podpora integrácie so Spotify a Apple Music

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.