Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Do roku 2008 museli mať zákazníci mobilných operátorov naozaj dobrú pamäť a spoľahlivé hodinky. Museli si totiž zapamätať, do akej siete a kedy môžu volať svojim známym za výhodnejšie ceny. Spomínate si?

Ešte aj dnes sa nájdu ľudia, ktorí žijú akoby „po starom“. S nezmyselnou viazanosťou na niekoľko rokov, s platbami za úkony, ktoré by podľa nás mali byť zadarmo. Čo je tiež dôvodom, prečo my nikdy neprestaneme trvať na tom, že si ľudia majú platiť iba za to, čo naozaj využijú. Férovosť, prehľadnosť a otvorenosť sú pre nás alfou a omegou. Nikdy nebudeme súhlasiť s nezmyselnými poplatkami, malými písmenkami v reklame, či chytákmi. Preto je pre nás výročie O2 Fér významným pripomenutím férového správania sa k zákazníkovi, o ktoré sa každý deň usilujeme. Stále je však za čo bojovať a my #nikdyneprestaneme.

O2 zmenilo trh

Po vstupe O2 na trh a so spustením služby O2 Fér sa umelé bariéry v podobe viazanosti či nezmyselných chytákov darí pomaly búrať. Zákazníci O2 si užívajú férový prístup v rôznych podobách: volania za rovnaké ceny cez deň aj v noci, cez týždeň aj cez víkend, do všetkých sietí, z predplatenej karty, či z programu s platbou na faktúru, platia za to čo pretelefonujú. Nemusia riešiť komu, kedy a do akej siete chcú volať. Majú k dispozícii všetky služby vtedy, kedy ich chcú využívať. Vrátane dát a roamingu. Výhody a vylepšenia si užívajú vždy všetci, bez rozdielu či su našimi novými zákazníkmi, alebo sú s nami už nejaký čas. Pretože tak je to fér a s tým my #nikdyneprestaneme.

Posúďte sami, ako veľmi O2 zmenilo zaužívané pravidlá na trhu!

  • O2 zrušilo viazanosť – žiadne viazanie služieb, žiadne nezmyselné pokuty ani chytáky vmalých písmenkách pod č O2 nepotrebuje hroziť pokutami, aby si udržalo zákazníka. Dodnes sú však pokuty bežnou praxou konkurencie, kedy sa sumy šplhajú až do výšky 600 €. Navyše skutočne neviazaní sú stále len O2 zákazníci, Telekom aj Orange naďalej viazanosťou zákazníka obmedzujú.
  • Pred príchodom O2 si operátori bežne pýtali nemalé poplatky za aktiváciu čí V O2 platíte symbolický 1 cent, aktivačný poplatok sa vOrange pohybuje od 8 do 11 eur. Aktivácia novej SIM karty v Telekome je podľa cenníka od 9 do 10,01 eur.
  • Vysokými poplatkami spoplatňovali operátori aj služby CLIP aCLIR, dokonca aj donedávna stála služba CLIP v Orange 7,9 € (v O2 je samozrejme zadarmo).
  • O2 prinieslo férový spôsob účtovania – platíš len za to, čo využiješ. Je jedno, či má zákazník predplatenú kartu, alebo mesačne platí faktú
  • O2 prinieslo férové portfólio sprehľadným cenníkom, ktorý nemá nekonečný počet strá
  • Dáta na predplatenej karte? O2 prinieslo ako prvé.
  • Ak ste menili operátora, spolu sním ste menili aj čí Prenesenie čísla je v O2 bez poplatku, pretože podľa O2 číslo patrí zákazníkovi.
  • „Akciový“ telefón od operátora bol blokovaný výhradne na jeho sieť. Odblokovanie telefónu pri zmene operátora stálo zákazníkov ďalšie peniaze. O2 nikdy neblokovalo telefóny zo svojej ponuky, navyše ako prvý operátor priniesol eshop sprehľadným portfóliom
  • O2 svojim zákazníkom poskytuje skutočný servis. V predajniach vám O2 Guruovia pomôžu sakýmkoľvek nastavením telefónu, čí úpravou SIM kariet na požadovaný formá V O2 je úprava samozrejme zdarma, v Telekome je možná iba výmena, dodnes za 4€.
  • Bezplatný podrobný výpis hovorov, či analýza spotreby a množstvo ďalších služieb je v O2 samozrejmosť
  • Zadarmo zmena účastníckeho programu. V O2 si môžu meniť zákazníci svoj program podľa potreby bez obáv zvyšších poplatkov. V Orange stojí prechod z predplatenej služby na iný program aj 8 € alebo takáto zmena počas viazanosti nie je vôbec možná. Zmena programu služieb častejšie ako dvakrát za kalendárny rok stojí v Telekome podľa cenníka 19,92 €, v prípadoch, že je zmena  vôbec možná.
  • Výhody a zmeny pre všetkých, bez rozdielu – len v O2 platí, že zmeny, úpravy a výhody prináša operátor pre všetkých zákazníkov bez rozdielu, aký program majú, alebo ako dlho v O2 sú. Príkladom sú volania a SMS do EÚ za domáce ceny najprv pre 6 krajín EU a následne do celej EU pre všetkých zákazníkov bez výnimky, alebo paušálne zrušenie roamingových poplatkov Č Pretože iba tak je to fér. Konkurencia žiaľ stále delí zákazníkov na verných a ešte vernejších.

A čo nové prinieslo O2 nedávno?

V Čechách sú zákazníci O2 ako doma – volania, sms, mms a dáta majú za rovnaké ceny ako na Slovensku už viac ako rok, automaticky bez nutnosti aktivácie.

Iba zákazníci O2 môžu darovať neobmedzené volania! Ak majú naši zákazníci vo svojom okolí niekoho s Platinovým alebo Diamantovým O2 Paušálom, ten môže 4 kamarátom darovať neobmedzené volania do všetkých sietí.

Ak chcú zákazníci O2 nejaký telefón alebo iné zariadenie u nás ho zoženú s najvyššou dotáciou na zariadenie. Telefóny sú u nás jednoznačne najvýhodnejšie – v O2 sú nielen bez viazanosti ale aj s najvyšším bonusom.

Pred zákazníkom O2 nič neskrýva a preto začína na predajniach obsluhovať v rovnakom systéme ako nájde zákazník doma. Taký prehľadný a otvorený systém nenájdu zákazníci u žiadneho iného operátora.

Značky: