Doplnené v pondelok o 16:00
Servery Telekomu, ktoré zabezpečujú e-mailovú komunikáciu už naplno fungujú. Stalo sa tak zhruba o 15:45 v pondelok. Výpadok tak trval viac ako 24 hodín. Systém je funkčný z mobilu aj z webového rozhrania. Aktuálne sa klientom doposielajú prijaté maily.
Pozrite si vývoj celej kauzy, všetko začalo v nedeľu ráno a všetko sa odohralo mimo územia Slovenska.
Server posta.telekom.sk nie je aktuálne dostupný a klienti Telekomu sa nevedia dostať ku svojim mailovým správam. Výpadok začal dnes ráno a je plošný. Kontaktovali sme operátora a zistili detaily.
Pre Telekom dnes túto službu realizuje externý dodávateľ a problém je tento raz na jeho strane. Problém nijako nesúvisí s piatkovým výpadkom mobilnej siete Telekom. Ako sme sa dozvedeli od hovorcu Telekomu, na odstránení problému sa pracuje a odhad vyriešenia je dnes 12:00. O žiadne maily pritom klienti Telekomu neprídu.
Vývoj riešenia tohto problému budeme naďalej sledovať.
Doplnené v nedeľu o 12:51
Výpadok e-mailových služieb naďalej trvá, aj keď už sú zákazníci, ktorí svoje maily dostali. Pripomeňme, že táto služba sa prevádzkuje mimo územia Slovenska u poskytovateľa služby.
Doplnené v nedeľu o 21:21
U poskytovateľa služby je výpadok energie, služba naďalej nefunguje
Doplnené v pondelok o 13:56
Hlavný výpadok, počas ktorého služba vôbec nefungovala skončil dnes ráno, teda v pondelok. Na službu sa začali doobeda pripájať prví zákazníci, ale stále beží v limitovanej podobe, t.j. maily sa načítavajú dlhšie ako je bežné, prejdú iba hlavičky a pod. Aktuálne skôr maily prichádzajú ako odchádzajú. Obnova plného fungovania služby preto naďalej trvá.
Momentálne je lepšia dostupnosť služby cez e-mailových klientov, priamy prístup cez server posta.telekom.sk rozhranie zatiaľ nie je možný.