Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

OPPO je jedným z mála hráčov na trhu s inteligentnými zariadeniami, ktorý dokázal v poslednom štvrťroku zvýšiť svoje predaje na celosvetovom trhu. Vďaka tomu si značka udržala štvrtú pozíciu v globálnom rebríčku najväčších výrobcov a taktiež posilnila svoje postavenie na trhoch strednej a východnej Európy.

Podľa najnovších údajov analytickej spoločnosti Canalys[1] dokázala spoločnosť OPPO v období od júla do septembra roka 2021 zvýšiť celkový objem svojich predajov v krajinách strednej a východnej Európy o 35 %. Na väčšine trhov sa taktiež dokázala posunúť v rebríčku najpredávanejších značiek.

Predaj svojich produktov na slovenskom trhu zahájila spoločnosť OPPO na konci júna 2021, ako jeden z krokov expanzie značky v strednej a východnej Európe. Spoločnosť OPPO uviedla na slovenský trh dva modely smartfónov a dva modely bezdrôtových slúchadiel.

Na základe výsledkov za prvé tri mesiace sa značka OPPO umiestnila na 4. pozícii medzi výrobcami smartfónov na slovenskom trhu, s 4% tržným podielom. OPPO je taktiež treťou najpredávanejšou značkou v Poľsku a v Rumunsku, s tržnými podielmi 11 % a 14 %. V Maďarsku je OPPO tiež na štvrtom mieste s 3% podielom na trhu.

Strategickým cieľom spoločnosti OPPO je stať sa do konca roka 2024 jedným z troch najväčších hráčov na trhu inteligentných zariadení v Európe aj na Slovensku. Značka OPPO ako prvá uviedla na európsky trh inteligentný telefón s podporou sietí 5G a spolupracuje s viacero ako 50 prednými poskytovateľmi služieb na celom svete, aby prostredníctvom inovatívnych technologických riešení zavádzanie 5G urýchlila.


[1]   Odhady spoločnosti Canalys (objem predajov), analýza trhu smartfónov z novembra 2021