Spoločnosti Google a Qualcomm sa zapoja do oslavy so spoločne vytvorenými plagátmi, Xiaomi spúšťa špeciálne ponuky za viac ako 147 miliónov dolárov* po celom svete, aby sa poďakovali svojim Mi fanúšikom
Spoločnosť Xiaomi, oznámila začiatok ich každoročného Mi Fan Festivalu (MFF). Tohtoročný festival sa zameria na tému „Objavuj možnosti“ a v duchu tohto posolstva spoločnosť Xiaomi odštartuje veľké množstvo online kampaní a pozve si Mi fanúšikov, aby si pohovorili a podelili sa o svoje skúsenosti o spôsobe, ako produkty značky Xiaomi priniesli úžitok im, ich priateľom a rodinám. Globálne nákupné šialenstvo odštartuje 6. apríla špeciálnymi ponukami v hodnote viac ako 147 miliónov dolárov* na oficiálnych autorizovaných kanáloch. Xiaomi spolupracuje s viac ako 70 online platformami a 300 partnermi z mimointernetového prostredia** na 59 trhoch, aby Mi fanúšikom po celom svete priniesli najnovšie produkty za neuveriteľné ceny.
Spoločnosti Google a Qualcomm Technologies sa prostredníctvom festivalu MFF 2021 tiež zúčastnia oslavy narodenín spoločnosti Xiaomi. Spoločne vytvorené plagáty festivalu MFF 2021 používajú ako hlavnú originálnu myšlienku plagátu jednotný vizuálny symbol „&“, ktorý symbolizuje úzku spoluprácu medzi Xiaomi a Google, ale aj medzi Xiaomi a Qualcomm Technologies. Plagát tiež kombinuje koncept „nekonečna“ Möbiovho listu na vyjadrenie toho, že spoločne so Xiaomi sa spoločnosti snažia priniesť do života používateľov nekonečné možnosti.
Xiaomi, Google a Qualcomm Technologies boli vždy poslami a pomocou inovatívnych softvérových a hardvérových riešení určovali trendy vo svojich odvetviach. Xiaomi úzko spolupracuje s Google a Qualcomm Technologies pri vylepšovaní a urýchľovaní masového prijímania technologických inovácií. Xiaomi sa bude naďalej spájať s týmito dvoma technologickými partnermi tak, ako to vyjadruje téma festivalu MFF 2021, s cieľom urobiť bežný život človeka inteligentnejším a pohodlnejším.
„Spoločnosť Xiaomi vždy stavala Mi fanúšikov a používateľov do centra všetkého, čo robíme. Mi Fan Festival (MFF) je ikonickým znázornením našej Mi Fan kultúry. Tento rok sa nesie v znamení 10. výročia MFF a 11. výročia od založenia spoločnosti Xiaomi. Každoročne oslavujeme tento festival spoločne s Mi fanúšikmi, používateľmi a partnermi po celom svete, aby sme vyjadrili našu vďaku za podporu, ktorá je jedným z hlavných hnacích prvkov na ceste za objavovaním a inovovaním. Oznámením uvedenia telefónu Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition na trh a spustením série MFF aktivít, sa naša značka snaží pretlmočiť ponuku poskytovania inovácie a inteligentného životného štýlu pre každého a náš prísľub byť tu vždy pre našich Mi fanúšikov a používateľov,“ povedal hovorca spoločnosti Xiaomi.
Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival Special Edition
Na tohtoročnom Mi Fan Festivale značka Xiaomi uvádza na trh telefón Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition so sloganom „Objav nekonečné možnosti“, čo poslúži ako jedinečná pamiatka na festival MFF, ktorú si Mi fanúšikovia budú môcť vziať domov. Telefón zo špeciálnej edície symbolizuje dobrodružného ducha značky Xiaomi a snaží sa povzbudiť Mi fanúšikov, aby preskúmali nekonečné možnosti v živote pripojením ku Smartphone x AIoT.
Telefón Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition sa dodáva v balení s dizajnom inšpirovaným vesmírom. Predná strana balenia obsahuje obrázok galaxiami sa vznášajúcich astronautov, ktorí predstavujú Xiaomi a Mi fanúšikov ako spoločne objavujú nekonečné možnosti života.
Balenie tiež obsahuje pohľadnicu Mi Fan Festivalu, na ktorej sú znázornení Mi Bunny astronauti. Na zadnej strane pohľadnice je nálepka s motívom Mi Fan Festivalu***, ktorú možno nalepiť na predmety ako sú mobilné telefóny, počítače a kufre, a tým pridať ďalší kúsok Xiaomi do životov ich používateľov.
Pre tohtoročný Mi Fan Festival sme zvolili telefón Redmi Note 10 Pro vo farebnej verzii Gradient Bronze, s prírodnou kovovou lesklou úpravou a exkluzívnou ikonou Mi Fan Festivalu 2021, vytlačenej na zadnej strane.
Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition, ako špeciálna pamiatka na tohtoročný Mi Fan Festival, sa bude predávať po celom svete v obmedzenom množstve.
Budovanie lepšieho sveta spolu s Mi fanúšikmi
Odo dňa založenia značky Xiaomi tvorí budovanie skutočných vzťahov s používateľmi a snaha o to, aby boli súčasťou budúcnosti značky Xiaomi, základ kultúry spoločnosti. Od úplného začiatku sa Mi fanúšikovia pripájajú k Mi komunite, ponúkajú návrhy a dokonca prispievajú nápadmi a vynálezmi, ktoré pomáhajú podporiť rast značky Xiaomi. Kultúra Mi fanúšikov (Mi Fan) bola vždy neoddeliteľnou súčasťou značky Xiaomi.
Pri príležitosti osláv MMF 2021, globálna Mi komunita značky Xiaomi oficiálne vypustila ústrednú melódiu s názvom A Melody for Mi, ktorá vznikla v online Mi komunite vďaka Mi fanúšikom z 15 krajín. Na tomto pesničkárskom projekte sa podieľalo približne 1000 Mi fanúšikov. Na zloženie hudby a textu piesne sme vybrali a použili príspevky 30 Mi fanúšikov. Pieseň vyjadruje neutíchajúcu snahu Mi fanúšikov o dosiahnutie lepšieho života, ktorý je zameraný na lásku, vášeň, inováciu, odolnosť a inteligentnejší život pre všetkých, čo predstavuje presne tie isté hodnoty, ktoré Xiaomi odovzdáva Mi fanúšikom už viac ako desaťročie. A dnes Mi fanúšikovia vysielajú rovnaký odkaz do celého sveta. Zjednotení spoločnou víziou, Mi fanúšikovia spoločne ukazujú pevné presvedčenie a vieru v budovanie lepšieho sveta.
Pieseň A Melody for Mi bola nastavená ako oficiálny tón vyzváňania a nahratá do Mi Theme Store, kde si ju môžu stiahnuť používatelia z celého sveta. Pieseň bude použitá aj na zákazníckej linke pri čakaní na spojenie.
Xiaomi si v povedomí Mi fanúšikov a používateľov udržuje imidž jednej z najšpičkovejších spoločností. Už celé roky sú používatelia produktov Xiaomi spojení prostredníctvom spoločnej skúsenosti zo vzájomného pôsobenia a života so všetkými inovatívnymi produktmi, ktoré majú naozaj inteligentné, život meniace funkcie. Do globálnej komunity značky Xiaomi prispeli už tisícky Mi fanúšikov svojimi príbehmi o tom, ako značka im Xiaomi a jej produkty zmenili životy.
Mi fanúšička, ktorá používa prezývku „Crossfiree“ sa počas aktivít Mi komunity podelila o svoj príbeh o Mi Smart Home. Hoci sa sama považuje skôr za technofóba ako za nadšenca technológií, doma používa viac než 30 ekosystémových produktov značky Xiaomi. Čistička vzduchu Mi je pomohla zlepšiť kvalitu vzduchu v jej dome a zmiernila silnú alergiu na prach, zatiaľ čo náramok Mi Band pomohol celej rodine pestovať zdravší životný štýl. Ďalší Mi fanúšik, Arun Abhimanyu, uviedol, že nočná lampa Mi Motion Activated Night Light, ktorá sa aktivuje pri pohybe, vyriešila dlhoročný problém jeho babičky, ktorý spočíval v hľadaní vypínača v tme, keď potrebovala ísť do kúpeľne. To bola len jedna z jeho skúseností s produktmi značky Xiaomi a dodal, že „tieto výrobky mi uľahčili život takým spôsobom, aký som si ani nedokázal predstaviť. Takto Xiaomi získava dôveru používateľov.“
História festivalu MFF
Prvý festival MFF sa uskutočnil 3. apríla 2012 v pevninskej Číne, keď sa spoločnosť Xiaomi rozhodla zorganizovať udalosť na oslavu druhého výročia svojho založenia. Keďže Mi fanúšikovia hrali významnú úlohu v rýchlom raste značky Xiaomi, spoločnosť pozvala Mi fanúšikov osláviť jej narodeniny spoločne tým, že pre nich usporiadala veľkú oslavu. Miesto konania oslavy malo podobu klubu a hostia oslavovali, kým DJ hral a bavil sa s nimi. V ten deň sa 100 000 telefónov Xiaomi vypredalo len za 6 minút a 5 sekúnd. Od tej doby spoločnosť Xiaomi organizuje festival MFF každoročne, aby prejavili fanúšikom vďaku za ich podporu.
Prvýkrát mimo pevninskej Číny sa festival MFF konal v Indii a Indonézii v roku 2015, potom bol spustený aj na európskych trhoch v roku 2018, keď sa prvýkrát konal nákupný karneval v Španielsku. Tento rok sa uskutoční 10. ročník festivalu MFF a pri tejto príležitosti sa ho zúčastní ešte viac svetových trhov.